حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
رضایت مندی مشتریان آمریکایی از محصولات ال جی
26 سپتامبر 2019 - 11:01
شناسه : 7739
بازدید 179
8

در دنیای رقابتی امروز که همه در تلاش اند تا بهترین محصولات را به مصرف کنندگان ارائه دهند، شرکت بزرگ ال جی توانسته رضایت مندی بالایی از مردم کشور آمریکا کسب کند. با توجه به رتبه بندی تازه منتشر شده ۲۰۱۹ نمایندگی ال جی الکترونیک در آمریکا مجددا صنعت لوازم خانگی را رهبری می کند […]

ارسال توسط :
پ
پ

در دنیای رقابتی امروز که همه در تلاش اند تا بهترین محصولات را به مصرف کنندگان ارائه دهند، شرکت بزرگ ال جی توانسته رضایت مندی بالایی از مردم کشور آمریکا کسب کند.

با توجه به رتبه بندی تازه منتشر شده ۲۰۱۹ نمایندگی ال جی الکترونیک در آمریکا مجددا صنعت لوازم خانگی را رهبری می کند و لوازم آشپزخانه ال جی در میان مشتریان از رضایتمندی بیشتری برخوردار است.

لوازم خانگی ال جی در سال جاری از نظر کیفیت و ارزش محصول دوباره در رتبه دوم قرار گرفت و برای سال دوم به طور پیاپی بالاترین رتبه لباسشویی را از ان خود کرد.

 

 

یخچال فریزرهای ال جی نیز در گزارش امسال رتبه های برتر رضایت مشتری را کسب کردند.

ال جی یه عنوان بهترین برند لوازم خانگی در رضایت مشتری، کیفیت محصول و ارائه نوآوری در لوازم اشپزخانه و لباسشویی شناخته شده که مصرف کنندگان آمریکایی می توانند برای تجربه زندگی راحت به آن اعتماد کنند.

در رتبه بندی جوایز J.D. 2019 ، ال جی بالاترین رضایت مشتری را از ماشین های ظرفشویی، یخچال های فرنچ دور، یخچال های ساید بای ساید و یخچال های فریزر بالا، یخچال و فریزرهای دو درب دارد.

لوازم خانگی ال جی از سال ۲۰۰۶ تاکنون ۲۹ جوایز قدرت J.D. کسب کرده است. علاوه بر این، اکثر لوازم خانگی های ال جی دارای مجوز ستاره انرژی هستند، به این معنی که آن ها راندمان انرژی را بدون آسیب زدن به عملکرد ارائه می دهند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.