حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
رامین رضائیان به گابریل کالدرون پیشنهاد شد
15 اکتبر 2019 - 10:06
شناسه : 9247
بازدید 164
10

شنیدیم گابریل کالدرون در گفت‌وگوی خصوصی با مدیران پرسپولیس این موضوع را یادآور شده که تیمش مدافع راست ایده‌آل نداشته و چپ و راستش به قول معروف بالانس نیست. گابریل کالدرون هم معتقد است موفقیت تیم پرسپولیس در گروی داشتن مدافعان کناری توانمند است. خیال سرمربی آرژانتینی از سمت چپ خط دفاعی راحت است. او […]

ارسال توسط :
پ
پ

شنیدیم گابریل کالدرون در گفت‌وگوی خصوصی با مدیران پرسپولیس این موضوع را یادآور شده که تیمش مدافع راست ایده‌آل نداشته و چپ و راستش به قول معروف بالانس نیست.

گابریل کالدرون هم معتقد است موفقیت تیم پرسپولیس در گروی داشتن مدافعان کناری توانمند است. خیال سرمربی آرژانتینی از سمت چپ خط دفاعی راحت است. او محمد انصاری کارکشته و محمد نادری ملی‌پوش را به عنوان دفاع چپ در اختیار دارد در حالی که شرایط در سمت راست این‌گونه نیست.

در این ارتباط شنیدیم کالدرون در گفت‌وگوی خصوصی با مدیران پرسپولیس این موضوع را یادآور شده که تیمش مدافع راست ایده‌آل نداشته و چپ و راستش به قول معروف بالانس نیست. در همین راستا گفته می شود رامین رضاییان را به گابریل کالدرون، پیشنهاد داده و گفته‌اند به خاطر اختلاف با برانکو از پرسپولیس جدا شده است. سرمربی آرژانتینی هم با دیدن فیلم بازی‌های رامین رضاییان گفته: «رامین رضاییان فوق العاده است. او بازی گردانی خوبی انجام می‌دهد. رضاییان می‌تواند به راحتی به محوطه جریمه حریف نفوذ کرده و با پاس‌های مناسب، موقعیت‌های بی‌شماری را خلق کند. ظرفیت عالی رضاییان در تنفس صحیح به او اجازه می‌دهد پس از حمله از جناح راست زمین به دفاع بپردازد و این ویژگی، او را با بقیه متمایز می‌کند. او را می‌خواهم!»
کالدرون در حالی این حرف را به صورت خصوصی به مدیران پرسپولیس زده که رامین رضاییان با الشحانیه قطر قرارداد دارد و بعید است به راحتی از تیم قطری جدا شده و به پرسپولیس بازگردد.

منبع : خبر ورزشی

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.