حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
دوقلوهای افسانه ای!!!
16 سپتامبر 2019 - 10:16
شناسه : 7335
بازدید 245
7

یخچال فریزر دوقلوی RR30/RZ30 سامسونگ با داشتن دو دستگاه یخچال و فریزر جداگانه هم مشکل ظرفیت کم را حل کرده و هم چالش حمل‌ونقل و  جاگذاری  آنها در خانه برای همیشه برطرف می کند. یخچال دوقلوی سامسونگ با داشتن قابلیت‌هایی همچون موتور دیجیتال اینورتر، جریان برودتی یکنواخت در تمام طبقات، قابلیت «بدون برفک واقعی»، ویژگی […]

ارسال توسط :
پ
پ

یخچال فریزر دوقلوی RR30/RZ30 سامسونگ با داشتن دو دستگاه یخچال و فریزر جداگانه هم مشکل ظرفیت کم را حل کرده و هم چالش حمل‌ونقل و  جاگذاری  آنها در خانه برای همیشه برطرف می کند.

یخچال دوقلوی سامسونگ با داشتن قابلیت‌هایی همچون موتور دیجیتال اینورتر، جریان برودتی یکنواخت در تمام طبقات، قابلیت «بدون برفک واقعی»، ویژگی سرمایش قدرتمند، درب‌های معکوس شونده و… به عنوان محصولی کم‌مصرف، منعطف و مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود.

 

انعطاف دوقلوها

صرف نظر از مساحت خانه و ابعاد آشپزخانه با داشتن یخچال دوقلوی RR30/RZ30 سامسونگ می‌توانید مطمئن باشید که یکی از منعطف‌ترین و سازگارترین دستگاه‌های لوازم خانگی را به منزل‌تان آورده‌اید. با توجه به جدا بودن دو دستگاه این مزیت را دارید تا در صورت کوچک بودن آشپزخانه، فریزر را در جای دیگری از خانه قرار دهید. اگر مشکلی هم از این بابت ندارید و تمایل دارید تا هر دو دستگاه یخچال‌ وفریزر را در آشپزخانه داشته باشید، می‌توانید درب‌های دستگاه‌ را براساس چینش وسایل آشپزخانه و به شکل دلخواه خود تغییر دهید. مجهز به قابلیت درب معکوس شونده است که به شما امکان می‌دهد تا درب‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنید که از سمت راست یا چپ باز شوند.

 

دوقلوهای آرام

یخچال دوقلوی RR30/RZ30 از موتور هوشمند دیجیتال اینورتر سامسونگ بهره می‌برد.

در این گونه از موتورها همزمان با باز و بسته شدن درب یخچال، سرعت دور موتور به شکلی هوشمند در چند سطح مختلف تنظیم می‌شود تا بهینه‌ترین حالت رقم بخورد. در واقع موتور بدون اینکه انرژی زیادی مصرف کند تنها در زمان‌هایی که نیاز به سرمایش بیشتر است فعالیت خود را افزایش می‌دهد. در نتیجه ضمن کاهش جالب توجه صدا و انرژی مصرفی، طول عمر دستگاه افزایش پیدا می‌کند.

سرمایش هوشمند

کمبود فضای یخچال مشکلی است که معمولا بسیاری با آن مواجه می‌شوند، به ویژه اگر یخچال بالا فریزر داشته‌اید احتمالا هر چند وقت یک بار آن را تجربه کرده‌اید. یخچال این دستگاه با داشتن کشوهای متعدد و جادار نه تنها مواد غذایی و خوراکی‌ها را درون خود جا می‌دهد بلکه با طراحی مخصوص کمک کرده تا موادی همچون میوه‌ها و سبزیجات را برای زمان طولانی‌تری تازه و با طراوت نگهداری کنیم.

کشوی بزرگ «کنترل رطوبت» یکی از این محفظه‌های مخصوص است که به منظور حفظ رطوبت میوه‌ها و سبزیجات طراحی شده است. کافیست ماده غذایی مورد نظر را در این کشو قرار دهید و پس از آن به کمک نوار کنترل میزان رطوبت دلخواه را بین کم تا زیاد بگذارید تا رطوبت لازم حفظ شود.

چنین قابلیتی در بخش فریزر هم قرار دارد و به کمک کشوی «انجماد سریع» می‌توانید گوشت و مرغ خریداری شده را به سرعت منجمد کنید تا طعم اصلی و مواد مغذی آن بیشتر حفظ شود.

جریان یکنواخت

یخچال RR30/RZ30 سامسونگ از قابلیت Multi flow بهره می‌برد که سرمایش یکنواخت و مستمر را در تمامی طبقات تضمین می‌کند. علاوه بر آن Multi flow موجب می‌شود تا در زمان باز و بسته شدن درب یخچال و فریزر دمای سرد حفظ و بازیابی شود. برای حل مشکل برفک زدن یخچال هم قابلیت «بدون برفک واقعی» به خدمت گرفته شده تا در RR30/RZ30 چنین پدیده‌ای دیده نشود.

این یخچال فریزر دوقلو دارای سیستم روشنایی «تاور ال ای دی» است که ضمن برقراری روشنایی داخل دستگاه، هیچ گرمایی را از خود بروز نمی‌دهد تا میزان مصرف انرژی بیش از پیش کاهش یابد.

فهرست قابلیت‌های یخچال فریزر دوقلوی RR30/RZ30 سامسونگ با سیستم سنسور هوشمند برای بهینه سازی دما و رطوبت، حالت سرمایش قدرتمند (Power Cool)، برچسب مصرف انرژی A+، یخساز فریزر و آبریز بیرونی یخچال کامل می‌شود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.