حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
دورهمی دوباره آمد!
23 دسامبر 2019 - 10:25
شناسه : 10990
بازدید 195
6

دورهمی با اجرای مهران مدیری ،در طولانی ترین شب سال به دیدار مردم آمد و ویژه برنامه شب یلدا را اجرا نمود. اگر پیگیر برنامه های شبکه نسیم سیما بوده باشید،حتما اسم برنامه دورهمی به گوشتان خورده است.کما اینکه مجری این برنامه جذاب آقای مدیری هستند،جذابیت این برنامه تلویزیونی را دو چندان کرده است. همانطور […]

ارسال توسط :
پ
پ

دورهمی با اجرای مهران مدیری ،در طولانی ترین شب سال به دیدار مردم آمد و ویژه برنامه شب یلدا را اجرا نمود.

اگر پیگیر برنامه های شبکه نسیم سیما بوده باشید،حتما اسم برنامه دورهمی به گوشتان خورده است.کما اینکه مجری این برنامه جذاب آقای مدیری هستند،جذابیت این برنامه تلویزیونی را دو چندان کرده است.

همانطور که همگان میدانند،مهران مدیری،بازیگر،کارگردان و مجری خوش سابقه و بنام درحوزه طنز و کمدی هستند که تا کنون شاهد اجراها و بازی های درخشان ایشان در حوزه سینما و تلویزیون بوده ایم.

اما فعالیت مدیری به حوزه سینما و تلویزیون ختم نمی شود و ایشان در بخش موسیقی نیز برای خود رزومه خاص و چشم گیری را دارا می باشند.

با توجه به سابقه خوب مهران مدیری 3 دوره برنامه جذاب دورهمی در شبکه نسیم سیما تولید و پخش شده است که انصافا مورد استقبال و توجه مردم ایران قرار گرفته است.

چندی پیش به علت برخی حرف و حدیث ها تولید این برنامه محبوب متوقف شده و اجازه ساخت و ادامه این مجموعه از سازندگان آن گرفته شد.

با توجه به پیگیری های صورت گرفته توسط مدیران مربوطه،قرار بر این شد پخش این مجموعه از سر گرفته شده و در شب یلدا با ویژه برنامه یلدا آغاز شود.

یلدا با دورهمی

در طولانی ترین شب سال،یلدا،ویژه برنامه های زیادی از کانال های تلویزیونی سیما پخش شد که مهم ترین آن ها دورهمی با اجرای مهران مدیری بود.

پخش مجدد برنامه دورهمی در شب یلدا برای ببیندگان این مجموعه طنز و مفرح بسیار خوشحال کننده بود و شادی ملت را در شب چله دو چندان نمود.

قرار بر این شد که مجموعه دورهمی روزهای چهارشنبه،پنجشنبه و جمعه راس ساعت 22 از شبکه تلویزیونی نسیم سیما پخش شود تا ساعات خوشی در روزهای آخر هفته برای مردم عزیز ایران رقم خورد.

برنامه دورهمی اصولا به مسائل و مشکلات روز جامعه در قالب طنز و کمدی می پرازد و سعی دارد تا حرف مردم را بدین گونه به گوش مسئولان مربوطه برساند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.