حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
دورجدیدتمرینات سپاهان برای ادامه صدر نشینی
07 اکتبر 2019 - 9:39
شناسه : 8379
بازدید 164
10

بعد از دو روز استراحت دور جدید تمرینات صدرنشین لیگ برتر از عصر امروز در نصف جهان استارت می خورد. به گزارش “ورزش سه“، سپاهان بعد از برد شیرین 2-0 مقابل ذوب آهن وادامه یکه تازی در لیگ نوزدهم دو روز برای بازیکنان استراحت در نظر گرفت تا زردپوشان با ریکاوری مناسب دور جدید تمرینات […]

ارسال توسط :
پ
پ

بعد از دو روز استراحت دور جدید تمرینات صدرنشین لیگ برتر از عصر امروز در نصف جهان استارت می خورد.

به گزارش “ورزش سه“، سپاهان بعد از برد شیرین 2-0 مقابل ذوب آهن وادامه یکه تازی در لیگ نوزدهم دو روز برای بازیکنان استراحت در نظر گرفت تا زردپوشان با ریکاوری مناسب دور جدید تمرینات خود را برای ادامه فصل را آغاز کنند.


امیر قلعه نویی که خود در این مدت تعطیلی به تهران سفر کرده بود امروز به اصفهان بازمی گردد تا عصر امروز بار دیگر تمرینات آماده سازی تیمش را آغاز و برای بازی های پیش رو در جام حذفی و لیگ آماده شود.


دور جدید تمرینات سپاهان در غیاب پنج بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان و امید آغاز می شود و قرار است در مدت تعطیلی رقابت ها، صدرنشین لیگ یک بازی تدارکاتی با یکی از تیم های دسته اول یا لیگ برتری برگزار کند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.