حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 4 اردیبهشت , 1403 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
دزدی از طلافروشی با حفر تونل در تبریز
31 ژانویه 2018 - 10:30
شناسه : 2340
بازدید 266
8

  دزدی از طلافروشی آن هم با آن همه تشکیلات امنیتی و دستگاه های دزدگیر و آژیرهای گوش خراش و دوربین های مدار بسته دلی همچون شیر می خواهد تا به این مغازه ها دستبرد زد. اما این بار با حفر تونل موفق به انجام این کار شده اند.     سارق یا سارقان با […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

دزدی از طلافروشی آن هم با آن همه تشکیلات امنیتی و دستگاه های دزدگیر و آژیرهای گوش خراش و دوربین های مدار بسته دلی همچون شیر می خواهد تا به این مغازه ها دستبرد زد. اما این بار با حفر تونل موفق به انجام این کار شده اند.

 

 

سارق یا سارقان با حفر تونل زیرزمینی داخل گاوصندوق طلافروشی شده و اقدام به سرقت کرده اند؛ صاحب مغازه مدعی است که در این حادثه 10 کیلوگرم طلا به سرقت رفته است.
این خبر از شامگاه یکشنبه در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است و تماس با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی بدون پاسخ ماند.
رئیس پلیس انتظامی شهرستان تبریز در تماس با وی، او را به رییس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی ارجاع داد.
سرهنگ عباسپور، رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی ضمن تایید وقوع این سرقت اعلام کرد که از دادن اطلاعات بیشتر در خصوص این حادثه معذور است.

منبع: ایرنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.