حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
دخیا بهترین جانشین ون در سار در منچستر یونایتد
16 سپتامبر 2019 - 13:07
شناسه : 7359
بازدید 220
7

با اینکه دیوید دی خیا هنوز آینده طولانی مدت خود را به منچستریونایتد تعهد نکرده است ، ادوین ون در سار شرایطی را پیش روی او داشت، به گفته ادوین ون در سر دروازه بان سابق شیاطین سرخ ، دیوید دی خیا در منچستریونایتد قابل تعویض نیست ، زیرا شک و تردید در مورد آینده […]

ارسال توسط :
پ
پ

با اینکه دیوید دی خیا هنوز آینده طولانی مدت خود را به منچستریونایتد تعهد نکرده است ، ادوین ون در سار شرایطی را پیش روی او داشت،

به گفته ادوین ون در سر دروازه بان سابق شیاطین سرخ ، دیوید دی خیا در منچستریونایتد قابل تعویض نیست ، زیرا شک و تردید در مورد آینده وی باقی مانده است.او به امضای قرارداد طولانی مدت جدید با یونایتد رسیده است ، با این حال ،این دروازه بان ستاره هنوز متعهد به غول های مبارز لیگ برتر نیست.

این بازیکن بین المللی اسپانیا – که در سال 2011 به تیم  اتلتیکو مادرید پیوست و در پایان فصل از تیم خارج شد و در طی قراردادی با یوونتوس قهرمان سری آ پیوست همچنین مبلغ پیشنهادی گزارش شده وی بدون امضا است.

ون در سار او که هم  اکنون مدیر ارشد اجرایی آژاکس است در زمان حضورش در یونایتد چهار قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد و این بازیکن 48 ساله گفت: دی خیا دروازه بان با استعداد و باهوشی نیست و بازیکنانی دیگری میتوانند جای او را در پر کنند من وقتی به یونایتد رفتم 34 ساله بودم ، بنابراین فرصت های زیادی در آنجا وجود دارد.

این تصمیم باید به یک نقطه مشخصی برسدو مدت قرارداد او طولانی است اما من مدیر یونایتد نیستم قرارداد دخیا پس از چندین خطا در پایان فصل 2018-19 مورد تردید قرار گرفته است ، در حالی که او می توانست تا آخرین نفس در بازی کریستال پالاس مقابل یونایتدکه ماه گذشته انجام شد بهتر عمل کند.

با این حال ، ون در سار اضافه کرد: “این اتفاق برای من افتاد ، برای [رایان] گیگز نیز چنین اتفاقی افتاد ، برای همه. وی گفت: “قراداد شما متفاوت است. او مدت هاست که در چنین سطح بالایی قرار داشته است ،

  در هر صورت او یک دروازه بان عالی است. ” یونایتد – که تنها در یکی از 4 بازی آغاز شده خود به پیروزی رسیده است – روز شنبه را استراحت خواهد کرد و در خانه به لستر سیتی بازگشت.

 

منبع : uk.sports

 

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.