حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 7 اردیبهشت , 1403 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
داستان موفقیت دیپوینت Depoint
11 دسامبر 2019 - 15:56
شناسه : 10785
بازدید 329
16

موسسان دیپوینت ( Depoint ) وقتی در سال ۱۳۷۶ کار خود را درزمینه تولید یخچال فریزر خانگی آغاز نمودند ایده های بزرگی در سر داشتند اما کار خیلی سخت بود. شرکت گل آسای سرما و برند تجاری گلسان را ثبت کردند. در ابتدا فعالیت خود را در منطقه پاکدشت کلید زدند. یخچال فریزرهای گلسان روانه […]

ارسال توسط :
پ
پ

موسسان دیپوینت ( Depoint ) وقتی در سال ۱۳۷۶ کار خود را درزمینه تولید یخچال فریزر خانگی آغاز نمودند ایده های بزرگی در سر داشتند اما کار خیلی سخت بود.
شرکت گل آسای سرما و برند تجاری گلسان را ثبت کردند. در ابتدا فعالیت خود را در منطقه پاکدشت کلید زدند. یخچال فریزرهای گلسان روانه بازار شد. ورود به بازار آشفته ای که نه دولت پشتیبانت است و نه فرهنگ خرید عامه مردم کار سختی است.

کار گلسان (دیپونت فعلی) وقتی سخت تر می شد که رقبای مطرحی همچون برندهای خارجی بوش، سامسونگ و ال جی داشت. البته سال ها طول کشید تا برند دیپوینت ثبت و نامش در بازار ایران مطرح شود. مشکلات هر چه بود اما تلاش و پشتکار اهالی دیپونت ( Depoint ) باعث شد کم کم جای خود را در بازار بیابند.

 

تحقق نفوذ در بازار با توسعه کاری کارخانه

عرضه ی یخچال فریزر ایرانی در بازار ایران که مملو از برندهای خارجی بود نیازمند راهکاری خاص می بود. گل آسای سرما راهبرد نفوذ به بازار را با محوریت توسعه فعالیت های کاری کارخانه در صدر برنامه های کاری اش قرار داد.
شرکت گل آسا خط تولید یخچال فریزرهای خانگی داشت. پس علاوه بر تولید یخچال فریزر خودش یعنی گلسان؛ سفارش تولید یخچال فریزر خانگی سایر تجار و صاحبان برندهای ایرانی را نیز پذیرفت. یخچال فریزرهای هیوندای و گلد استار سال های متمادی در کارخانه گل آسای سرما تولید می شدند.

به مرور زمان بازار به عنوان شبکه توزیع کالا؛ کارخانه گل آسای سرما را به عنوان یک تولید کننده با کیفیت یخچال شناخت. کارخانه دیپوینت با همین روند، سرمایه در گردش کارخانه را تامین و توسعه فعالیت های کاری را ادامه داد. اما هنوز در این مقطع زمانی هم خبری از دیپوینت( Depoint ) نیست.

 

توجه به استاندارد‌های روز دنیا و همچنین استفاده از فناوری های نوین به پیشرفت چشمگیر کارخانه دیپوینت و روند رو به رشد شرکت انجامید. با پیاده سازی فعالیت های توسعه ای دیپوینت ( Depoint ) در سال ۱۳۷۹ محل فعالیت کارخانه از پاکدشت به منطقه صنعتی ایوانکی انتقال یافت.

حضور پر قدرت یخچال فریزرهای خارجی در ایران و فضای مجازی احساس نیاز به ایجاد تغییر در شکل ظاهری یخچال‌ فریزرهای دیپوینت را سبب شد. در سال ۱۳۸۸ شرکت گل آسای سرما با اتکاء به کارگران ماهر ایرانی ، اعتماد به کارشناسان و متخصصان جوان داخلی و استفاده از تیم تحقیق و توسعه زبده تغییراتی در تولید دیپوینت را آغاز نمود.
مهندسی معکوس یخچال های خارجی موجود در بازار ایران، استقرار واحد کنترل کیفیت و بهره گیری از تیم بازاریابی مجرب در نهایت به طراحی دقیق یخچال فریزرهای دیپوینت منتهی شد.
تولید یخچال فریزر دوقلو دیپوینت گام بزرگی در تولید محصولات جدید شرکت بود. دقیقا در همین نقطه بود که شرکت از برند دیپونت ( Depoint ) استفاده کرد.

مختصری از امکانات کارخانه دیپوینت

هم اکنون شرکت گل آسای سرما با برند دیپوینت در منطقه صنعتی ایوانکی در سه طبقه مجزا به مساحت ۱۴۰۰۰متر مربع و حدود ۳۰۰ نفر پرسنل به فعالیت خود ادامه داده و با تقویت نیروی انسانی و تمرکز بر آموزش آنها توانسته است مرز بین کیفیت محصولات خود را با برندهای برتر خارجی به حداقل برساند.

یخچال فریزرهای دیپوینت Depoint

تبلیغات محیطی یخچال فریزرهای دیپوینت Depoint

تمرکز روی طراحی و تولید محصولات جدید، متنوع و با کیفیت، استفاده از ایده‌های نو و کارآمد، همکاری و هماهنگی همه واحدها از تیم طراحی، کنترل کیفیت تا مرحله تولید و حتی پشتیبانی پس از فروش گامهای بلند شرکت گل آسای سرما به سمت تولید برتر داخلی است.

 

تبلیغات دیپوینت در بازی فوتبال پرسپولیس- گل گوهر سیرجان

تبلیغات دیپوینت در بازی فوتبال پرسپولیس- گل گوهر سیرجان

 

آشنایی با مشخصات فنی انواع یخچال فریزرهای دیپوینت و خرید آن با بهترین قیمت ممکن

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.