حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
خبرهای کوتاه از فوتبال ایران
26 سپتامبر 2019 - 13:57
شناسه : 7765
بازدید 184
5

نامزدی سه ساحلی باز ایرانی برای کسب عنوان برترین بازیکن جهان سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به پیش‌رو بودن مسابقات جام بین قاره‌ای 2019 به میزبانی کشور امارات، مراسم “ستارگان فوتبال ساحلی” در شب پایانی این رقابتها برگزار خواهد شد. به همین منظور لیست اسامی بازیکنان جهت دریافت عنوان برترین بازیکن جهان در یکسال […]

ارسال توسط :
پ
پ

نامزدی سه ساحلی باز ایرانی برای کسب عنوان برترین بازیکن جهان

سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به پیش‌رو بودن مسابقات جام بین قاره‌ای 2019 به میزبانی کشور امارات، مراسم “ستارگان فوتبال ساحلی” در شب پایانی این رقابتها برگزار خواهد شد.

به همین منظور لیست اسامی بازیکنان جهت دریافت عنوان برترین بازیکن جهان در یکسال اخیر، در حالی از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی منتشر شده است که نام سه ملی پوش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در میان نفرات نامزد شده به چشم می خورد.

 

در این لیست نام‌های محمد احمدزاده (کاپیتان) ، پیمان حسینی (دروازه‌بان) و محمد مرادی (ملی‌پوش جوان) تیم ملی ایران قرار گرفته است.

پس از رای گیری از سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی فوتبال ساحلی جهان، اسامی سه نامزد نهایی بازیکن و دروازه بان مشخص خواهد شد و نفرات منتخب در مراسم گالا فوتبال ساحلی اعلام خواهند شد.

لازم به ذکر است، پیمان حسینی در سال 2017 حایزه برترین دروازه بان، محمد احمدزاده جایزه قرارگرفتن در تیم منتخب سال 2017 و محمد مرادی جایزه پدیده جهان در سال 2018 را در کارنامه خود دارند.

 

سقوط 2 پله ای فوتسال ایران در رنکینگ جهان

 سایت فوتسال ورلدرنکینگ جدیدترین رده‌بندی‌های این رشته ورزشی را اعلام کرد که فوتسال ایران 1643 امتیاز گرفت و از رده 3 جهانی تا پنجم نزول کرد.

در این گزینش برزیل با 1847 امتیاز جایگاه خود را در صدر تثبیت کرد.اسپانیا با  1782 امتیاز در رده دوم ماند.

روسیه 1676 امتیاز گرفت و یک رده بالاتر آمد وسوم شد.آرژانتین تیم رده پنجم سابق نیز با 1644 امتیاز تا رده چهارم صعود کرد.

 

امیدها :دود آتش اختلافات و بی‌تفاوتی در چشم فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از فاکتورهای مهم در دنیای امروز فوتبال حضور در مراسم قرعه کشی رقابت ها است تا هم مربیان و دست اندرکاران یک تیم، فضای رقابتی با رقبایی که مشخص شده اند را بهتر بشناسند و هم از فضای شهری که قرار است در آن بازی ها را برگزار کنند آگاه شوند اما امروز شاهد یک بی تفاوتی عجیب از سوی فدراسیون فوتبال برای اعزام نماینده از سوی ایران در تایلند محل برگزاری قرعه کشی رقابت های فوتبال زیر 23 ساله های آسیا و محل برگزاری مسابقات بودیم.

اتفاقی که نشان از اختلافات درونی فدراسیون و بی توجهی نسبت به شرایط تیم امید دارد. اینکه این وسط چرا برای کمیته ملی المپیک مهم نبوده از سوی فدراسیون فوتبال کسی به این مراسم اعزام می شود یا خیر که بگذریم، به نتیجه اختلافات در فدراسیون فوتبال بیشتر باید بپردازیم.

قرار گرفتن ایران در سید چهارم سبب شد تا ملی پوشان امید در یکی از سخت ترین گروه های ممکن در راه رسیدن به المپیک قرار بگیرند به طوری که خود کنفدراسیون فوتبال آسیا از این گروه به عنوان گروه مرگ یاد کرد.

سرپنجه کردن با تیم های قدر کره جنوبی و ازبکستان و همچنین چین در رده امید کار راحتی نیست اما ما در داخل فدراسیون فوتبال و در حساس ترین روزهایی که امید می گذراند دچار نوعی سردرگمی هستیم.

وقتی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از حمید استیلی به عنوان مدیر تیم امید سوال پرسید که چرا از ایران نماینده ای در مراسم قرعه کشی نبود وی پاسخ داد: قرار بود من و آقای میرشادماجدی برویم اما فدراسیون بلیت نگرفت. اگر آنجا بودیم می توانستیم با توجه به آشنایی خوب آقای ماجدی به موقعیت فوتبالی کشور تایلند شهر محل برگزاری بازیهای ایران را شناسایی کنیم و حتی بازی های تدارکاتی هم جور کنیم اما نشد که برویم.

به گزارش فارس، کاملا مشخص است که یا فدراسیون راه خود را برای حمایت از تیم امید گم کرده است یا در مسیر اشتباهی قرار دارد. چطور می شود برای تیمی که بیش از 45 سال است رنگ المپیک را ندیده این طور و این قدر بی تفاوت بود؟ آیا در فدراسیون فوتبال خودشان هم به این تیم امید ندارند که حاضر نشدند نماینده از ایران در سالن حاضر باشد تا حداقل برای محل اقامت ملی پوشان شرایط را بسنجد؟ دیگر لابی با تیم های شرق آسیا برای بازی های تدارکاتی پیشکش.

ظاهرا در فدراسیون کسی حواسش نیست دود آتش اختلافاتی که از نظر فنی و حاشیه ای بین کادرفنی و مدیرتیم امید به وجود آمده بیشتر از همه یقه خود فوتبال را می گیرد.

جلسه کمیته فنی در هفته ای که گذشت باید خیلی از مسائل را برای مهدی تاج روشن کرده باشد او به خوبی می داند در تیم امید حمید استیلی و فرهاد مجیدی را با هم نمی تواند داشته باشد و اصرار بر حفظ هر دو هم به استیلی و مجیدی ضربه می زند و هم فدراسیون فوتبال ضررش را می بیند.

در جایی که مجیدی با مصاحبه ها و پست هایش در صفحه مجازی خود شفاف و یا نامحسوس صحبت از دخالت می کند و از سویی استیلی با شرح وظایف مشخص مدیر تیم امید است و زیر بار هیچ گونه دخالتی نمی رود و ماندن و نماندن خود را در گرو تصمیم فدراسیون قرار داده است آیا عقل سلیمی می پذیرد که تیم امید با این فضای مسموم به کارش ادامه دهد؟

کمیته فنی فدراسیون تا چه وقت می خواهد این قدر منفعل و خنثی رفتار کند و دست روی دست بگذارند تا وقتی کار از کار گذشت نوشدارو بعد از مرگ سهراب شوند؟

با این شرایط آیا نباید تیم امید را یتیم تلقی کرد؟ تیمی که یتیم بودنش از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. در فدراسیون فوتبال گویی جنگ قدرت و لابی است که تصمیمات را جلو می برد وگرنه اگر هدف ها یکی بود که الان ناظر شرایط بحرانی نبودیم. در روزی که از رقبای خود برای برنامه ریزی نه یک قدم صدها قدم عقب هستیم به جای اینکه به فکر برنامه ریزی باشیم باید به این فکر کنی سرانجام مجیدی و استیلی و… چه می شود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.