حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
حمایت اتاق اصناف از کالای ایرانی با ساماندهی واحدهای صنفی
27 مارس 2018 - 10:43
شناسه : 2920
بازدید 201
7

به نقل از صدا و سیما، علی فاضلی گفت :عملکرد منفعلانه نظام توزیع در عرصه کالای ایرانی باید اصلاح شود و در این راستا محدود کردن و تغییر نوع فعالیت تعدادی از واحدهای صنفی در کنار تجمیع سرمایه ها و تشکیل شرکتهای علمی در مجموعه نظام توزیع در دستور کار اتاق اصناف قرار دارد تا از […]

ارسال توسط :
پ
پ

به نقل از صدا و سیما، علی فاضلی گفت :عملکرد منفعلانه نظام توزیع در عرصه کالای ایرانی باید اصلاح شود و در این راستا محدود کردن و تغییر نوع فعالیت تعدادی از واحدهای صنفی در کنار تجمیع سرمایه ها و تشکیل شرکتهای علمی در مجموعه نظام توزیع در دستور کار اتاق اصناف قرار دارد تا از این طریق زمینه برای تحقق شعار سال است.

فاضلی خاطرنشان کرد: اتاق اصناف ایران حمایت از کالای ایرانی را از سال گذشته با ایجاد کمپین‌هایی در حمایت از کالا‌های داخلی اغاز کرده است و با تقویت این تشکل‌ها و تقویت بازاریابی در واحد‌های تولیدی، تولیدات ایرانی می‌تواند جایگاه خود را در بازار از کالا‌های خارجی بازپس بگیرند.
وی تاکید کرد: واحد‌های تولیدی برای ماندگاری در عرصه رقابت چاره‌ای جز بازنگری جدی در سیاست‌های بازاریابی خود ندارند ضمن اینکه در این روند حمایت مصرف کنندگان نیز نقشی تعیین کننده خواهد داشت روندی که در نهایت به ارتقای کیفیت تولیدات منجر خواهد شد.

وی خواستار اصلاح ساختار نظام بانکی در جهت حمایت از تولید شد و تاکید کرد: ۶۵۰ هزار واحد تولیدی کوچک و متوسط مزیت‌های مناسبی در بخش‌هایی همچون تولید پوشاک، کیف و کفش و ساختمان ایجاد کرده است که در صورت تقویت این مزیت‌ها می‌توان بخش مهمی از اهداف اشتغال را محقق کرد.
فاضلی خواستار برخورد قاطع با پدیده قاچاق برای حمایت از کالای ایرانی شد و خاطرنشان کرد: آمار‌های رسمی حاکی از قاچاق ۱۶ میلیارد دلاری کالا است، روندی که انگیزه‌ها برای سرمایه گذاری در تولید را کمرنگ کرده است ضمن اینکه قوانین نیز باید در جهت حمایت عملی ازتولید و کارآفرینان تغییر کند.

فا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.