حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی این بار در لباس تیم نفت
21 سپتامبر 2019 - 11:20
شناسه : 7556
بازدید 311
12

این دو بسکتبالیست خوب کشورمان این بار از سری مسابقات لیگ قهرمانی آسیا در لباس تیم نفت آبادان به مصاف رقبای خود به میدان میروند که با توجه با اینکه تیم بسکتبال نفت‌ آبادان به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران رسیده است حالا نماینده این کشور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا خواهد بود. این تیم با […]

ارسال توسط :
پ
پ

این دو بسکتبالیست خوب کشورمان این بار از سری مسابقات لیگ قهرمانی آسیا در لباس تیم نفت آبادان به مصاف رقبای خود به میدان میروند که با توجه با اینکه تیم بسکتبال نفت‌ آبادان به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران رسیده است حالا نماینده این کشور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا خواهد بود. این تیم با بازیکنانی با سطح فنی بالا مسلح شده و قرار است در تایلند به مصاف حریفانش برود.

«حامد حدادی» ستاره شناخته شده بسکتبال ایران، قرار است به همراه نفت در باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشد و این تیم از تجربه حامد در لیگ‌های NBA، چین و لبنان در مصاف با حریفانش استفاده خواهد کرد. حدادی تاکنون ۲ بار به مقام قهرمانی باشگاه‌های آسیا رسیده‌ است.

اولین بار این بازیکن در سال ۲۰۰۸ به همراه صبا باتری قهرمان شد و سپس با فولاد ماهان اصفهان در سال ۲۰۱۳ این عنوان را تکرار کرد. حالا دوباره بعد از ۵ سال قرار است در باشگاه‌های آسیا شرکت کند.

در کنار حدادی ستاره دیگری به نام «صمد نیکخواه بهرامی» نیز در ترکیب نفت به میدان خواهد رفت. «ارسلان کاظمی» دیگر ستاره بسکتبال ایران است که به عنوان یار کمکی به نفت آبادان پیوسته‌ و امیدوار است برای دومین سال پیاپی قهرمانی در باشگاه‌های آسیا را تجربه کند. او سال قبل با پیراهن پتروشیمی قهرمان این مسابقات شد.

    در ادامه این گزارش آمده است: «آرن داوودی»، «محمد حسن‌زاده» و «سعید داورپناه» که سال گذشته با نفت آبادان قهرمان لیگ ایران شدند نیز در ترکیب این تیم حضور دارند و به تایلند می‌روند. این بازیکنان نیز تجربه حضور در باشگاه‌های آسیا را دارند و قرار است امسال نیز در این تورنمنت به میدان بروند.

مطمئنا حضور حامد حدادی، ‌ صمد نیکخواه‌ بهرامی و ارسلان کاظمی برای قهرمانی نفت آبادان در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا میتواند تاثیر گذار بوده و باعث درخشش این تیم در سری مسابقات آسیا شود.

منبع : irna.ir

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.