حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
جریمه نقدی گرانفروشان لوازم خانگی
15 دسامبر 2018 - 19:09
شناسه : 4683
بازدید 262
6

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: یکی از فروشگاه های لوازم خانگی در شیراز به علت گرانفروشی به پرداخت بیش از ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. وی افزود: با شکایت یکی از شهروندان شیرازی از یک نمایندگی لوازم خانگی مبنی گرانفروشی در فروش چندین دستگاه لوازم خانگی، رسیدگی به موضوع در […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: یکی از فروشگاه های لوازم خانگی در شیراز به علت گرانفروشی به پرداخت بیش از ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی افزود: با شکایت یکی از شهروندان شیرازی از یک نمایندگی لوازم خانگی مبنی گرانفروشی در فروش چندین دستگاه لوازم خانگی، رسیدگی به موضوع در دستور کار تعزیرات حکومتی فارس قرار گرفت.

مبشری ادامه داد: طی بررسی های انجام شده مشخص که صاحب این نمایندگی به بهانه بالا رفتن قیمت ارز اقدام به گرانفروشی کرده که با توجه به محرز شدن تخلف طی کارشناسی های انجام شده، این فرد به تعزیرات احضار و پرونده وی رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس تصریح کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده صاحب این فروشگاه را به اتهام گرانفروشی به استرداد مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال به شاکی و جریمه نقدی به میزان ۴۴۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

منبع: ال کا ایران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.