حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
جاروبرقی عصایی سایا مرلین Merlin مکملی برای جاروبرقی
26 مارس 2018 - 13:20
شناسه : 2914
بازدید 344
8

بازار پر شده است از جاروشارژی های خارجی!! خریداران هم طیف وسیعی انتخاب از جارو شارژی فیلیپس و «جارو شارژی سامسونگ» گرفته تا «جارو شارژی بلک اند دکر» و «جارو شارژی بوش» دارند. شاید شما هم از آن دسته آدمها باشید که بگویید با بودن جارو برقی چه نیازی به جاروشارژی هست اما اگر به […]

ارسال توسط :
پ
پ

بازار پر شده است از جاروشارژی های خارجی!!

خریداران هم طیف وسیعی انتخاب از جارو شارژی فیلیپس و «جارو شارژی سامسونگ» گرفته تا «جارو شارژی بلک اند دکر» و «جارو شارژی بوش» دارند. شاید شما هم از آن دسته آدمها باشید که بگویید با بودن جارو برقی چه نیازی به جاروشارژی هست اما اگر به بازار سربزنید تنوع برندی و مدلی این نوع جاروها را ببینید و از آشنایان و اطرافیانتان پرس و جو کنید می فهمید که تعداد زیادی از آدمها یا جاروشارژی دارند یا قصد خریدن آن را دارند که همین امر حکایت از نیازی دارد.

 

جارو شارژی مکمل جاروبرقی

مهمترین دلیلی که بنظر می آید  برای وجود نیاز به جاروشارژی قانع کننده هم باشد اینست که برای هر خردخاکروبه و ریخت و پاشی نمی شود جاروبرقی را راه انداخت. آشپزخانه مهمترین مولد زباله و خاکروبه های خانگی است از خرده برنج و نان گرفته تا سبزیهای پاک شده و غیره. آمد و شد زیاد به آشپزخانه هم باعث جابه جایی این خرده خاکروبه و آشغال ها به سراسر منزل می شود. اگر کمی به زیر کاناپه و مبلها هم دقت کنید از تجمع حتی آشغالهایی مثل پوست تخمه و آجیل و غیره و ذلک آگاه می شوید. نقاط مماس و تلاقی دیوار و زمین را هم که ممکن است از مو یا هر نوع زباله دیگر مملو شده است را به موارد قبلی اضافه کنیم بهتر ضرورت نیاز به جاروشارژی را می فهمید.

 

نیازی قدیمی و همراه با نسل جارونپتون

البته نیاز به مکملی برای جاروبرقی از ابتدا وجود داشته است. جارودستی های کوچک موسوم به نپتون یادتان هست!؟ هنوز هم در بازار وجود دارند اما کم کم جاروشارژی ها جایشان را گرفتند و امروزه به وفور در خانه هایمان در کنار جاروبرقی دیده می شوند.

 

ضعف جاروشارژی ها

1- عمر کم باتری ها : عمر باطری بیشتر جاروشارژی ها بسیار کم است و علت این امر هم به ماندگاری بیش از حد جاروشارژی در بازار و نزدیک شدن باطری ها به عمر انقضایشان بر می گردد.

2- نیاز مبرم و تقریبا همیشگی به شارژ : تقریبا هر وقت می رویم سراغ جاروسارژی که ازش استفاده کنیم. می بینیم که شارژ ندارد.

3- آلودگی های زیست محیطی ناشی از باطری : آلودگی زمین مهمترین مخاطره ایی است که امروزه گریبانگیر همه ما شده است. در بین تمامی زباله ها ؛ زباله های صنعتی خطرات بیشتری برای زمین دارند و باطری های جاروشارژی از جمله بدترین زباله ها هستند.

 

مرلین سایا، خلاقیت ایرانی قابل جایگزین برای همه جاروشارژی ها

پارس خزر با برند سایا با شناخت صحیحی از بازار و ضعف جاروشارژی ها و با اتکاء به ذوق و خلاقیت ایرانی محصولی موسوم به جاروبرقی مرلین سایا طراحیف تولید و روانه بازار کرده است که انتخاب صد درصدی برای همه نوع جاروشارژی است. این محصول موتور پرقدرتی دارد . وزن سبک و دسته بلندی که دارد امکان مانور و جابه جایی عالی جارو را می دهد.

 

دیدبازار حامی کالاهای ایرانی با کیفیت: جاروشارژی سایا مدل مرلین

دیدبازار ضمن معرفی این کالا به عنوان یک کالای با کیفیت سعی خواهد نمود.برنامه های خود را برای دسترسی آحاد مردم به این کالا اعلام خواهد نمود.

خرید جارو شارژی مرلین سایا (پارس خزر) از فروشگاه اینترنتی دیدبازار.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.