حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ثبت قوری در کتاب گینس!!!!
28 آگوست 2019 - 9:38
شناسه : 6810
بازدید 216
9

شاید شنیدن این خبر که یک محصول معمولی و کوچک در آشپزخانه بتواند رکورد دار گینس باشد. اما اکنون این خبر در مورد قوری ارزشمندی که توسط یک موسسه خیریه ساخته شده بتواند این موضوع به ظاهر عجیب را به معرض دید گذاشته و از آن رونمایی کند. در یک موسسه خیریه انگلیسی یک قوری […]

ارسال توسط :
پ
پ

شاید شنیدن این خبر که یک محصول معمولی و کوچک در آشپزخانه بتواند رکورد دار گینس باشد.

اما اکنون این خبر در مورد قوری ارزشمندی که توسط یک موسسه خیریه ساخته شده بتواند این موضوع به ظاهر عجیب را به معرض دید گذاشته و از آن رونمایی کند.

در یک موسسه خیریه انگلیسی یک قوری با عنوان Egoist با ارزش‌ترین قوری در جهان شناخته شده است. از مشخصات ظاهری این قوری که چشم هر ببیننده‌ای را به خود جلب می‌کند، می‌توان به الماس‌ و یاقوت های آن اشاره کرد.

دسته قوری از عاج ماموت تهیه شده است و سادگی آن در میان الماس‌ها به چشم می خورد. بدنه اصلی آن با طلای ۱۸ عیار و در قسمت هایی از آن نقره با روکش طلا پوشیده شده است. تعداد الماس کارشده روی Egoist 1658 عدد و یاقوت تایلندی و برمه‌ای ۳۸۶ عدد می رسد.

بنیاد N Sethia یک سازمان بشر دوستانه بوده که فعالیت های معنوی و تحقیقات پزشکی را در لندن ارائه می دهد و قالب قوری به این بنیاد تعلق دارد. این قوری ۳ میلیون دلار ارزش گذاری شده است.

هدف سازنده از ساخت این محصول با ارزش ادای احترام به بهترین چای های جهان بود. قوری Egoist در ۶ سپتامبر ۲۰۱۶ به عنوان با ارزش‌ترین قوری در گینس ثبت شد و در قدیمی ترین خانه جواهرات دنیای لندن نگهداری می شود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.