حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ثبات در قیمت لوازم خانگی
18 آگوست 2019 - 9:44
شناسه : 6686
بازدید 266
7

این روزها با توجه به نوسانات بازار خبرها حاکی از آن است که قیمت لوازم خانگی رو به بهبهود و ثبات است. رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور درباره توان تولیدی کشور در تولید لوازم خانگی، اظهار کرد: خوشبختانه توان تولیدی کشور نسبت به گذشته خیلی خوب است و شرایط تولید افزایش […]

ارسال توسط :
پ
پ

این روزها با توجه به نوسانات بازار خبرها حاکی از آن است که قیمت لوازم خانگی رو به بهبهود و ثبات است.

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور درباره توان تولیدی کشور در تولید لوازم خانگی، اظهار کرد: خوشبختانه توان تولیدی کشور نسبت به گذشته خیلی خوب است و شرایط تولید افزایش یافته است.

علیرضا موسوی مجد رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور، درباره توان کشور در تولید لوازم خانگی، اظهار کرد: خوشبختانه توان تولیدی کشور نسبت به گذشته خیلی خوب است و شرایط تولید افزایش یافته است.

او درباره تکنولوژی موردنیاز لوازم خانگی، بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان با توجه به تحریم‌ها در حوزه بومی سازی حرکت می‌کنند و خوشبختانه وابستگی نسبت به گذشته کمتر شده است؛ تکنولوژی موردنیاز برای تولید یخچال، تلویزیون، جاروبرقی و غیره در کشور موجود است و تولیدکنندگان به راحتی می‌توانند نیاز تولید را از داخل تامین کنند.

کاهش التهابات در بازار لوازم خانگی

موسوی مجد با اشاره به اینکه التهابات در بازار لوازم خانگی گفت: خوشبختانه التهابات گذشته در بازار کم شده و هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد؛ تولید لوازم خانگی در کشور باعث کاهش قیمت و در نتیجه بازار به یک ثبات مثبت رسیده است.

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور درباره تولید مثبت لوازم خانگی ، گفت: خوشبختانه در همه حوزه‌ها ساختار خوبی داریم و توانستیم یخچال، لباسشویی و … خوبی تولید کنیم.

او تشریح کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده در ۶ ماه آینده بازنگری خوبی در حوزه صوت و تصویر و لوازم خانگی خواهد شد و به امید خدا برای شب عید مشکلی در تولید لوازم خانگی نخواهیم داشت.

 قیمت لوازم خانگی در کشور به ثبات رسیده است

موسوی مجد با بیان اینکه لوازم خانگی با ثبات مثبتی رو به رو شده است، گفت: اگر تولید کننده بتواند با تمام ظرفیت خود لوازم خانگی تولید کند، مسلماً قیمت کاهش و  به ثبات خواهد رسید؛ امیدواریم همچنان تولید افزایش یابد و کمبود‌هایی که وجود دارد جبران شود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.