حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تلویزیون هوشمند و اتصال به اینترنت
19 دسامبر 2019 - 11:19
شناسه : 10928
بازدید 188
8

در دنیای امروز که افراد دائما درگیر اینترنت و وسایل هوشمند هستند تولید کنندگان تصمیم گرفته اند که تلویزیون هایی را تولید کنند که به اینترنت متصل شوند و کاربرد کامپیوتر و گوشی را برای افراد داشته باشند. این تلویزیون ها علاوه بر نمایش محتوا میتوانند به سادگی به اینترنت وصل و به شما این […]

ارسال توسط :
پ
پ

در دنیای امروز که افراد دائما درگیر اینترنت و وسایل هوشمند هستند تولید کنندگان تصمیم گرفته اند که تلویزیون هایی را تولید کنند که به اینترنت متصل شوند و کاربرد کامپیوتر و گوشی را برای افراد داشته باشند.

این تلویزیون ها علاوه بر نمایش محتوا میتوانند به سادگی به اینترنت وصل و به شما این اجازه را دهند که شما بتوانید از سایت ها فیلم های مورد علاقه تان و همچنین بازی های سرگرم کننده را دانلود کرده و اوقات خود راپر کنید.

اصطلاحا به این نوع تلویزیون ها Smart TV گفته میشود.

اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت به دو طریق:

روش اول:

در این روش کابل LAN را به تلویزیون یا مودم خود متصل کنید و سپس دکمه home  یا  Menu روی تلویزیون بر روی گزینه SETUP  رفته و OK میکنید ولی در تلویزیون ها و محصولات ال جی به جای کلمه ی OK از ENTER استفاده میکنیم.و در این لحظه به قسمت Network رفته و Network selection و cable  را انتخاب میکنیم.

 

روش دوم:

آموزش اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت با تکنولوژی Wireless:

اگر تلویزیون هوشمند به تکنولوژی وایرلس مجهز باشد  میتوان آنرا از طریق wifi به اینترنت وصل و سپس در تلویزیون های سامسونگ به این صورت میباشد که روی کلمه ی Menu روی تلویزیون را انتخاب کرده و به قسمت SETUP رفته و روی OK کلیک کنید.

در ادامه Network selection  را انتخاب و سپس وارد wireless Network SETUP  شده و Internet Protocol setup و سپس روی Auto SETUP قرار دهید و با انتخاب Access Point select تلویزیون را به اینترنت متصل کنید در حال حاضر میتوانید تمام شبکه های فعال را در اطراف خود مشاهده کنید و سپس وایرلس خود را پیدا کرده و پسوورد آنرا وارد کنید تا متصل شوید.

در تلویزیون های ال جی این مراحل بالا کمی متفاوت هستند شما باید بر روی کلید HOME رفته و پس از باز شدن Setting و کلید Enter را انتخاب کرده و لیستی برای شما باز میشود که کلمه یNetwork و سپس Network connection را باز میکنید و بعد از روی کلمه ی start connection را کلیک و با آمدن صفحه جدید گزینه cancel  را بزنید حال میتوانید وایرلس خود را انتخاب و با وارد کردن رمز آن به آن متصل شوید.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.