حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تلویزیون هوشمند هوآوی با سیستم عامل هارمونی
22 سپتامبر 2019 - 9:59
شناسه : 7598
بازدید 214
6

شرکت هوآوی به تازگی در جریان رویداد اختصاصی مونیخ از اولین تلویزیون هوشمند خود به نام ویژن رونمایی کرد. ویژن در کنار گوشی های هوشمند میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو معرفی شده که از طراحی کم حاشیه و جدید مانند دیگر تلویزیون های هوشمند بهره می برد. این تلویزیون به دوربین پاپ آپ برای […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت هوآوی به تازگی در جریان رویداد اختصاصی مونیخ از اولین تلویزیون هوشمند خود به نام ویژن رونمایی کرد. ویژن در کنار گوشی های هوشمند میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو معرفی شده که از طراحی کم حاشیه و جدید مانند دیگر تلویزیون های هوشمند بهره می برد.

این تلویزیون به دوربین پاپ آپ برای ارتباط تصویری نیز مجهز شد. ویژن به سیستم عامل HarmonyOS مجهز است، سیستم عامل اختصاصی هوآوی که در حال حاضر تنها روی این تلویزیون قرار دارد. هوآوی ویژن همانند Honor Vision در سه مدل ۵۵،۶۵ و ۷۵ اینچی در کنار یک نوع ۸۵ اینچی با کیفیت ۴K HDR و پشتیبانی از فناوری Quantum Dot راهی بازار می شود.

 

 

هوآوی ویژن همچون Honor Vision به ریموت کنترل جدیدی مجهز است که شامل صفحه لمسی شده که می توان با کمک آن همانند ماوس در صفحه نمایش عمل کرد. این دستگاه دارای پورت USB-C بوده و از NFC پشتیبانی می کند، بنابراین افراد می توانند محتوا خود را روی این نمایشگر بزرگ اجرا کنند. 

شرکت چینی هیچ اطلاعاتی درباره قیمت محصول جدید خود ارائه نداد و باید منتظر جزئیات تکمیلی آن باقی ماند.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.