حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تلاش امرسان برای برترین برند منطقه شدن!
07 نوامبر 2017 - 15:08
شناسه : 1732
بازدید 329
8

موسس، بنیانگذار و رییس هیات‌مدیره گروه صنعتی امرسان گفت: با برنامه‌ای صادرات محور تا سال ۱۴۰۴ بنا داریم تولیدکننده و برند برتر منطقه در حوزه لوازم خانگی باشیم. بنا بر اعلام امرسان، سلطان حسین فتاحی متولد ۱۳۳۶ شهر میانه از استان آذربایجان‌شرقی با انگیزه اداره کردن یک کارگاه تولیدی و همچنین گام برداشتن در راستای مرتفع […]

ارسال توسط :
پ
پ

موسس، بنیانگذار و رییس هیات‌مدیره گروه صنعتی امرسان گفت: با برنامه‌ای صادرات محور تا سال ۱۴۰۴ بنا داریم تولیدکننده و برند برتر منطقه در حوزه لوازم خانگی باشیم.

بنا بر اعلام امرسان، سلطان حسین فتاحی متولد ۱۳۳۶ شهر میانه از استان آذربایجان‌شرقی با انگیزه اداره کردن یک کارگاه تولیدی و همچنین گام برداشتن در راستای مرتفع کردن نیاز هموطنان به یخچال و فریزر تولید داخل، از سال ۱۳۶۰ ضمن تغییر شیوه تولید یخچال و فریزر در ایران، با امکانات یک کارگاه کوچک کابینت‌سازی اقدام به تولید یخچال و فریزر داخلی کرد.

وی آن چنان در این راه سخت و دشوار همت گمارد که اکنون، به عنوان موسس، بنیانگذار و رییس هیات‌مدیره گروه صنعتی امرسان‌، سی‌وششمین‌ سال تأسیس این شرکت را همراه با ورود جدی به تکمیل سبد لوازم خانگی همچون تولید و عرضه لباسشویی‌های تمام‌اتوماتیک‌، جاروبرقی و اجاق گاز تولید داخل، محصولات جدید خود و گروه صنعتی امرسان را رونمائی می‌کند.

اهداف و چشم‌اندازهای گروه صنعتی امرسان

موسس گروه صنعتی امرسان و صادرکننده برتر کشور، طی کردن پله‌های ترقی را در تولید، حاصل پشتکار و تلاش بی‌وقفه، پاسخ به نیاز مشتری، ایجاد بازار جدید، تغییر در ذائقه و تقاضای مشتری، پیشرفت و همگام شدن با تکنولوژی که در نهایت به سودآوری ملی منجر شود می‌داند.

رییس هیات‌مدیره گروه صنعتی امرسان ضمن اشاره به اینکه تولید جهانی نیازمند کیفیت و رقابت در سطح جهانی است، تأکید دارد که خدمات پس از فروش مناسب، مصرف کم و بهینه انرژی نیز از پارامترهای مهم صادرات و فروش در سطح بین‌المللی است.

همچنین به تازگی فاکتوری بسیار مهم و اثرگذار به نام رقابت در فضای مجازی از تامین تا توزیع و تبلیغات و … شکل گرفته است، غفلت از این فرصت منجر به خسارات جبران‌ناپذیری می‌شود.

وی چشم‌انداز این گروه صنعتی را این‌گونه تشریح کرد: با رویکردی صادرات‌محور بنا داریم تا سال ۱۴۰۴ تولید کننده و برند برتر منطقه در حوزه لوازم خانگی باشیم. همچنین با سرمایه‌گذاری فراوان در حوزه فضای مجازی قصد داریم ۲۰ درصد درآمدهای شرکت مبتنی بر فعالیت‌های مبتنی بر فناوری‌های اطلاعات باشد.

برای نخستین بار در ایران؛ گروه صنعتی امرسان با گارانتی ۳۶ ماهه

موسس گروه صنعتی امرسان ضمن تأکید بر اینکه ۳۲ درصد مصرف برق کشور از طریق خانوارها و ۲۸ درصد مصرف برق خانوارها مربوط به یخچال است، کم‌مصرف بودن لوازم خانگی به خصوص یخچال را حائز اهمیت دانست و اضافه کرد: کیفیت بسیار مطلوب و مصرف بهینه باعث شده است که محصولات گروه صنعتی امرسان ضمن اختصاص برچسب‌های انرژی A۳+  ، با هدف احترام به نیازهای مشتریان داخل و خارج کشور، برای اولین بار در ایران محصولات لوازم خانگی خود را با ۳۶ ماه ( سه سال ) گارانتی ارائه کند.

فتاحی ادامه داد: به میمنت سی‌وششمین سالگرد تأسیس امرسان، گارانتی ۳۶ ماهه هدیه گروه صنعتی امرسان به مردم است. امرسان همواره نسبت به هموطنان و مشتریان خود این مسئولیت را برعهده داشته و دارد تا با ارایه مطلوبیت‌های بیشتر آنها را نسبت به خرید تولیدات ملی ترغیب کند.

افتخارات و صادرات گروه صنعتی امرسان

گروه صنعتی امرسان با عنایت به نیاز و تقاضای بازار و احترام به خواست مشتریان ضمن تولید محصولات متنوع لوازم خانگی در رنگ‌ها و ابعاد و کاربری‌های مختلف علاوه بر اینکه سهم به‌سزایی از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است در حوزه صادرات، جلوگیری از خام‌فروشی و در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در سال تولید و اشتغال، محصولات خود را با تأسیس دفاتر و مراکز خدمات پس از فروش، به کشورهای عراق، افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، سوریه، لبنان و ارمنستان صادر می‌کند.

در همین راستا گروه صنعتی امرسان چندین سال پیاپی عناوین حرفه‌ای‌ترین کارآفرین کشور با اشتغالزایی ۸۶۰ نفر به طور مستقیم و بیش از ۵ هزار نفر به صورت غیرمستقیم، اولین تولیدکننده لوازم خانگی دارای گواهینامه نوآورترین شرکت ایرانی، کارآفرین برتر کشور و تولیدکننده برتر کشور را از سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های مختلف همچون وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده را در کارنامه خود دارد.

رونمایی از محصولات جدید گروه صنعتی امرسان

به گفته  کارآفرین نمونه کشور و موسس گروه صنعتی امرسان، تولید داخلی برای یک محصول ایرانی، نیازمند تدارک زیرساخت‌های مناسب در کنار کیفیت مطلوب همراه با رقابت سالم است که به رضایتمندی مشتری منجر شود، بنابراین گروه صنعتی امرسان ضمن مطالعه، تحقیق بازار، ایجاد ابزارها و خط تولید جدید و با هدف تأمین نیازهای هموطنان، اقدام به تکمیل سبد کالاهای لوازم خانگی کرده است.

امرسان امروز دیگر برند یخچال و فریزر نیست چه بسا که در کنار ارائه یخچال و فریزرهایی در رنگ‌ها و ابعاد مختلف، اقدام به تکمیل سبد کالای لوازم خانگی و تولید و عرضه دیگر لوازم خانگی همچون لباسشویی تمام اتوماتیک، جاروبرقی و اجاق گاز کرده است که در آئین سی‌وششمین سالگرد تأسیس گروه صنعتی امرسان و نشست مشترک خبری با طحان‌پور، رییس انجمن لوازم خانگی ایران با حضور تولیدکنندگان و کارآفرینان داخلی‌، برخی مهمانان خارجی از آنها رونمایی می‌شود.

وی ضمن تأکید دوباره بر اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی حرف دل تولیدکنندگان ایرانی است که سال‌ها در میان مشکلات متعدد با عشق به اعتلای نام کشور توانسته‌اند با همت جوانان برومند کشور و استفاده از ظرفیت‌های داخلی ضمن رقابت با برندهای خارجی در بازارهای منطقه نیز حضوری درخور داشته باشند؛ امرسان نیز در سی‌وششمین سالگرد تولدش، خود را ملزم می‌داند با تلاشی مضاعف و با وجود همه مشکلات، با امید به ظرفیت‌های داخلی برای حضور این برند ملی و ایرانی در بازارهای منطقه برنامه‌ریزی و اقدام کند.

منبع: ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

2 دیدگاه برای “تلاش امرسان برای برترین برند منطقه شدن!”
  1. من یخچال هیمالیا خریدم جاداره اما ایرانی دیگه!!!!!!!!

    پاسخ
    • تمامی برند های ایرانی دارن تلاش خودشو برای بهتر شدن انجام میدن
      ما هم امیدواریم که در رقابت با برندهای خارجی سربلند باشن

      پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.