حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تعطیلی مدارس در روز دوشنبه
15 دسامبر 2019 - 17:04
شناسه : 10862
بازدید 200
9

تعطیلی مدارس و ارگان ها با توجه به افزایش آلاینده ها و پایین آمدن کیفیت هوا و در معرض خطر قرار گرفتن همه ی افراد به خصوص کودکان و سالمندان نتیجه بررسی های صورت گرفته توسط مسولین مربوطه ،صورت گرفته است.همچنین  تمامی مدارس  به جز شهرستان های فیروزکوه و دماوند در شهر تهران فردا تعطیل […]

ارسال توسط :
پ
پ

تعطیلی مدارس و ارگان ها با توجه به افزایش آلاینده ها و پایین آمدن کیفیت هوا و در معرض خطر قرار گرفتن همه ی افراد به خصوص کودکان و سالمندان نتیجه بررسی های صورت گرفته توسط مسولین مربوطه ،صورت گرفته است.همچنین  تمامی مدارس  به جز شهرستان های فیروزکوه و دماوند در شهر تهران فردا تعطیل میباشند ولی مراکز آموزش عالی جز این مصوبه نخواهند بود.

به گفته ی تقی زاده : تمامی مدارس فردا دوشنبه در تاریخ 25/09/98 در دو نوبت صبح و عصر تعطیل میباشند و همچنین رودهن از شهرستان دماوند نیز تعطیل خواهد بود و تمام فعالیت های ورزشی مدارس در فضای آزاد لغو میگردد.

فردا تمامی معادن شن و ماسه فعالیت را متوقف و تردد کامیون ها در سطح شهر ممنوع میباشد.

تعطیلی مدارس سبب شده تا مشکلاتی در تحصیل دانش آموزان رخ دهد.به این گونه که تعطیلی مدارس موجب اخلال در وضعیت تحصیلی و آموزش آن ها می شود.

تمامی بلیت های وسایل نقلیه عمومی نیز فردا به صورت نیم بها به فروش میرسند و همچنین طرح زوج و فرد از درب منزل اعمال خواهد شد.

در آخر معاون استانداری تهران از مدیران دستگاه های مختلف خواست که نسبت به مرخصی زنان باردار و کارمندانی خانمی که فرزندان خردسال دارند اقدامات لازمه صورت گرفته و نسبت به آن اعمال مورد نیاز صورت گیرد.

علاوه بر این گفته ها،توصیه می شود حتی الامکان شهروندان محترم از منازل خود خارج نشوند و در صورت بیرون آمدن از ماسک های مخصوص و فیلتر دار جهت جلوگیری از بروز مشکل استفاده کنند.

توصیه می شود شهروندان محترم تهرانی فقط و فقط در صورت لزوم و نیاز از وسایل حمل و نقل شخصی استفاده کنند و اکثریت رفت و آمده های خود را با وسایل نقیله عمومی مانند اتوبوس و مترو استفاده کنند تا سهمی در کاهش روند افرایشی آلودگی هوا داشته باشند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.