حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تست بارداری سریع با خمیردندان در منزل
01 مارس 2018 - 13:56
شناسه : 2726
بازدید 335
12

یکی از راه های تشخیص سریع بارداری خمیردندان است. پس امتحانش ضرری ندارد اگر این آزمایش را در منزل امتحان کنید و قبل از اینکه به پزشک برای آزمایش تست بارداری مراجعه کنید خودتان هم این آزمایش راحت و قابل دسترس را انجام دهید.   در میان روش های موجود برای تست فوری بارداری، استفاده […]

ارسال توسط :
پ
پ

یکی از راه های تشخیص سریع بارداری خمیردندان است. پس امتحانش ضرری ندارد اگر این آزمایش را در منزل امتحان کنید و قبل از اینکه به پزشک برای آزمایش تست بارداری مراجعه کنید خودتان هم این آزمایش راحت و قابل دسترس را انجام دهید.

 

در میان روش های موجود برای تست فوری بارداری، استفاده از خمیر دندان رایج تر است. برای انجام این کار لازم است هنگام صبح و پس از برخاستن از خواب، مقداری از ادرار خود را درون لیوان یک بار مصرف بریزید.

سپس مقداری خمیر دندان دارای تاریخ مصرف معتبر و کاملا سفید ( فاقد دانه یا نوار رنگی ) را درون لیوان یک بار مصرف دیگری ریخته و با استفاده از سرنگ یا قطره چکان مقداری از ادرار را به آن اضافه کنید و خوب به هم بزنید. مقدار ادرار اضافه شده می توان تا یک سوم حجم خمیر دندان باشد.

پس از مخلوط کردن ادرار با خمیر دندان، حدود سه دقیق منتظر بمانید. چنان چه حباب یا کف روی خمیر دندان ظاهر شد و رنگ آن به آبی میل کرد؛ تست بارداری شما مثبت است و اگر بجز رقیق شدن، تغییر دیگری در خمیر دندان مشاهده نکردید می توان تا حد زیادی مطمئن باشید که باردار نیستید.

دلیل علمی مساله این است که ادرار زنان باردار در ابتدای صبح دارای مقدار قابل توجهی از هورمون بارداری (hCG) است و در ترکیب با مواد شیمیایی خمیر دندان واکنش داده و منجر به تغییر رنگ و تولید کف می شود.

توجه داشته باشید که برای این تست حتما از لیوان ها و وسایل کاملا تمیز استفاده نمایید.

منبع: خواندنی ها

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.