حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بیوگرافی مگان مارکل؛ نوعروس خانواده سلطنتی بریتانیا
07 فوریه 2018 - 10:04
شناسه : 2434
بازدید 327
8

ویدئویی در روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی از سخنرانی همسر شاهزاده هری «مگان مارکل» نو عروس خانواده سلطنتی که در باره حقوق برابر زن و مرد می گوید منتشر شده است. خانم مگان مارکل به تازگی طرفدار حقوق و برابری جنسیتی زنان شده است و این سخنرانی در شبکه های اجتماعی میلیون ها تماشاکننده داشته […]

ارسال توسط :
پ
پ

ویدئویی در روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی از سخنرانی همسر شاهزاده هری «مگان مارکل» نو عروس خانواده سلطنتی که در باره حقوق برابر زن و مرد می گوید منتشر شده است. خانم مگان مارکل به تازگی طرفدار حقوق و برابری جنسیتی زنان شده است و این سخنرانی در شبکه های اجتماعی میلیون ها تماشاکننده داشته است. ما یک بیوگرافی کامل از زندگی ایشان را در این مطلب منتشر کرده ایم.

 

مگان در سال 1981 در لس آنجلس متولد شد. او مدل و بازیگر آمریکایی است اما پس از نامزدی اش اعلام کرده که قصد دارد از بازیگری کناره‌گیری کند و وقت خود را به کارهای بشردوستانه اختصاص دهد.

او تک فرزند است، در واقع او یک خواهر و برادر ناتنی از ازدواج اول پدرش دارد. مگان اخیرا طرفدار سازمان ملل متحد برای برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان شده است. او همچنین به عنوان سفیر کانادا به هند و روانا سفر کرد تا وضعیت آن مناطق را از آب پاک گرفته تا آموزش زنان، بهبود بخشد.

اولین بار شاهزاده هری او را در بازی‌های پارالمپیک سال 2016 ملاقات کرد. آنها توسط یکی از دوستان مشترک شان به هم معرفی شدند و 2 ماه بعد، رابطه عاشقانه خود را از سر گرفتند. او 3 سال از شاهزاده هری بزرگ تر است. شاهزاده هری در سال 1984 متولد شده در حالی که تاریخ تولد مگان 1981 می باشد.

مگان از سال 2004 با تهیه کننده تلویزیون، تروور انگلسون، در ارتباط بود و در سال 2011 با او ازدواج کرد اما 2 سال بعد از او جدا شد.

قبل از این که مگان مارکل با شاهزاده هری آشنا شود، با یک آشپز معروف در کانادا با نام کوری ویتیلو در ارتباط بود. اما گویا رابطه آنها به خوبی پیش نرفت و خاتمه یافت.

مگان در سال 2015 عکسی از خود را، در حالی که در کنار باراک اوباما ایستاده، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. او در زیر عکس نوشت: «دیدار با شما باعث افتخار من است.»

او در شوهای تلویزیونی چون «Deal or No Deal»، «General Hospital»، «Get Him to the Greek»، « Horrible Bosses» و مهمتر از همه «Suits» بازی کرد.

او فارغ التحصیل سال 2003 از دانشگاه نورت‌وسترن در شهر شیکاگو آمریکاست. تحصیلات او در رشته تئاتر و مطالعات بین المللی می باشد.

نام مگان مارکل به عنوان یک بازیگر زن، بیشترین سرچ گوگل را در سال 2016 داشته است.

او در سال 2014 یک سایت با موضوع سبک زندگی به نام «The Tig» راه اندازی کرد. این سایت شامل مصاحبه، مقالات سیاسی، دستور آشپزی، گردشگری و.. است. اما پس از نامزدی با شاهزاده هری تصمیم گرفت که وب سایت خود را ببندد. او در شبکه های اجتماعی اش نوشت: «پس از 3 سال تلاش برای راه اندازی این وب سایت، زمان آن است که با شما خوانندگان عزیزم خداحافظی کنم.»

مگان خطاطی را در یک مدرسه کاتولیک آموخت و آن را به طور حرفه ای دنبال کرد به طوری که از این راه کسب درآمد می کرد. او می گوید: «من حتی در روزهای تعطیل برای دولچه و گابانا نیز کار می کردم.»

مگان از بچگی علاقه خاصی به کانادا داشته است، طوری که روی لباس هایش هم این علاقه دیده می شد. او در سال 2011 نیز در فیلمی که در تورنتو فیلم برداری می شد، بازی کرد.

او عاشق مسافرت است. او حتی یک سایت در مورد سبک زندگی به راه انداخته که در آن از تجربه های سفر خود می گوید و پینشهادهای جذابی را به خوانندگانش می دهد. او دوست دارد که کل جهان را کشف کند.

از ورزش های مورد علاقه او یوگا، دویدن و مدیتیشن است. او در این مورد می گوید: «دویدن برای من مثل مدیتیشن متحرک است که تمام استرس و تنش ها را از من دور می کند.» مادر 51 ساله مگان می گوید: «او همیشه دوست داشت که یک پرنسس شود. او شیفته خودش است و اعتماد به نفس بالایی دارد.»

منبع: برترین‌ها

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.