حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بهترین قطعات یدکی خودرو متعلق به کدام شرکت است؟
24 جولای 2019 - 8:18
شناسه : 6411
بازدید 259
9

برای خرید خودرو یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد، قطعات یدکی مورد استفاده در خودرو است. این قطعات باید از نظر کیفیت، قیمت و موجودی در بازار مورد توجه قرار گیرند. در این مطلب به شما می گوییم که بهترین قطعات یدکی خودرو متعلق به کدام شرکت است؟ سازمان خدمات پس از فروش […]

ارسال توسط :
پ
پ

برای خرید خودرو یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد، قطعات یدکی مورد استفاده در خودرو است. این قطعات باید از نظر کیفیت، قیمت و موجودی در بازار مورد توجه قرار گیرند. در این مطلب به شما می گوییم که بهترین قطعات یدکی خودرو متعلق به کدام شرکت است؟

سازمان خدمات پس از فروش سایپا موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی شبکه نمایندگی‌ها در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو شد و عنوان برترین شبکه خدمات پس از فروش خودروی کشور به سایپایدک اختصاص یافت.

بهزاد پناهی، مدیرعامل سایپایدک با اعلام این خبر افزود: در سال رونق تولید و با تلاش شبکه نمایندگی‌ها، در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپایدک موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی شبکه نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپایدک با دارا بودن ۶۰۰ نمایندگی مجاز و کسب امتیاز ۸۸ در ارزیابی خودروهای سبک و امتیاز ۸۶ در ارزیابی خودروهای سنگین (زامیاد)، موفق به کسب مقام اول در بین ۴۵ شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مجموع ۲۴۵۰ نمایندگی مجاز سبک و سنگین بر اساس امتیاز ارزیابی وضعیت تعمیرگاه‌های مجاز شده است و این در حالی است که امتیاز متوسط تعمیرگاه‌های سبک و سنگین کل کشور به ترتیب ۸۳ و ۷۶ بوده است.

پناهی افزود: شرکت سایپایدک از حیث اجرای مفاد آئین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، جایگاه دارای انطباق خیلی زیاد را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: در ارزیابی سال ۱۳۹۷ بر اساس معیارهای دستورالعمل شرایط و ضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش، ۳۳۰ نمایندگی این شرکت در سطح کشور موفق به کسب رتبه یک شدند که منتج به بیشترین رشد امتیاز شده است. همچنین سایپایدک در بخش امتیاز رضایت شبکه از شرکت‌های خدمات پس از فروش، موفق به کسب مقام نخست در بین شرکت‌های تولید کننده خودرو شده است.

منبع: مهر

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.