حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بهاره رهنما و 50 ضربه شلاق!!!
03 می 2020 - 18:00
شناسه : 11771
بازدید 248
8

سیروان خسروی ، خواننده ایرانی در اینستاگرامش با اتشار تصاویری که به نظر می رسد مربوط به اوراق احکام دادگاه باشد ، از محکومیت بهاره رهنما هنرپیشه سینما و تلویزیون به 50 ضربه شلاق خبر داد. دو سال پیش در فروردین 97 سیروان خسروی در اینستاگرام خود پستی انتقادی منتشر کرد و به مواضع سیاسی […]

ارسال توسط :
پ
پ

سیروان خسروی ، خواننده ایرانی در اینستاگرامش با اتشار تصاویری که به نظر می رسد مربوط به اوراق احکام دادگاه باشد ، از محکومیت بهاره رهنما هنرپیشه سینما و تلویزیون به 50 ضربه شلاق خبر داد.

دو سال پیش در فروردین 97 سیروان خسروی در اینستاگرام خود پستی انتقادی منتشر کرد و به مواضع سیاسی و اجتماعی چهره ها و سلبریتی ها تاخت.

او در آن زمان نوشته بود : “مشمئز کننده تر از وضعیت اسفناک کشور، پست های انتقادی سلبریتی هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیری بنفش بودن، قبل تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم معتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود. “

این پست آقای خسروی واکنش بسیاری از چهره ها از جمله دوستان خود او را در پی داشت.

بهاره رهنما در چندین توییت با نام بردن از او از الفاظی مانند بی ادب و مزدور استفاده کرده بود.

بنابر تصاویری که آقای خسروی منتشر کرده به نظر می رسد دادگاه تجدید نظر خانم رهنما را به 50 ضربه شلاق تعزیزی محکوم کرده اما اجرای آن را دو سال تعلیق کرده است.

 

جزئیات این خبر در خصوص بهاره رهنما

در پی خبرهای داغ این روزها ، اخبار شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما به طور علنی پخش شد و حکم تعزیزی خانم بازیگر نیز صادر گردید.

حدود دو سال پیش بهاره رهنما در فضای مجازی (اینستاگرام) اقدام به بیان مطالبی کذب و همچنین بیان الفاظ رکیک از قبیل (ایشان مزدور چه کسانی بوده- بی ادب-ایشان برای گرفتن مجوز دولا و راست شده و…) علیه سیروان خسروی انجام داد که بعد از شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما، حکم دادگاه به نفع سیروان‌خسروی تمام شد و بهاره رهنما به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیزی محکوم شد.

گفتنی است؛ رای صادره به استناد ماده ۴۴۳ قانون آیین دادرسی کیفری در این مرحله قطعی است.

تا لحظه نگارش این خبر هنوز خانم بهاره رهنما به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.