حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 28 فروردین , 1403 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بنزما پیراهن خود را فروخت!!
11 آوریل 2020 - 18:00
شناسه : 11503
بازدید 220
7

در پی اتفاقات اخیر در جهان امروز ، اکثر انسان های ساکن در کره ی خاکی درگیر ویروسی بنام کوئید 19 می باشند که بشدت ممالک مختلف را تحت فشار گذاشته و انسان های بنامی را همچون بنزما به یاری مردم وا داشته است. این ویروس سبب بروز مشکلات عدیده ای در دنیای امروز شده […]

ارسال توسط :
پ
پ

در پی اتفاقات اخیر در جهان امروز ، اکثر انسان های ساکن در کره ی خاکی درگیر ویروسی بنام کوئید 19 می باشند که بشدت ممالک مختلف را تحت فشار گذاشته و انسان های بنامی را همچون بنزما به یاری مردم وا داشته است.

این ویروس سبب بروز مشکلات عدیده ای در دنیای امروز شده که حتی سران دولت ها را درگیر کرده و مشکلات اقتصادی و درمانی فراوانی را برای همگان در تمامی اقشار جانعه ایجاد کرده که نبود و عدم تمهیدات کافی در دنیا باعث بروز این دردسرها شده است.

اما هنوز هستند کسانی که قلبشان برای هم نوعان خود می تپد و برای مشکلات پیش آمده برای اقشار ضعیفتر دنبال راه چاره و کمک برای آنان هستند.

پیراهن بنزما برای کمک به درمان کرونا به فروش گذاشته شده!

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا، یکی از پیراهن های ورزشی خود را برای مقابله با کرونا حراج کرد تا بتواند با فروش آن به قیمت مناسب ، گوشه از بار سنگین مالی این بیماری همه گیر کرد.

“کریم بنزما” در جهت مقابله با کوید 19 قدم تازه ای برداشت. عضو 11 سال گذشته خط حمله رئال مادرید و مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه، یکی از پیراهن های خود را که روی آن امضای بازیکنان نقشه بسته، را برای حراج گذاشت تا آن را به بالاترین قیمت ممکن بفروشند.

وی اعلام کرد : این پیراهن به بالاترین رقمی که درخواست شود، فروخته خواهد شد. آنگاه مبلغ کسب شده را برای کمک به بیمارستان های شهر پاریس در جهت یاری رساندن به بیماران کرونایی در نظر خواهد گرفت.

این حرکت در حالی انجام شد که کریستیانو رونالدو، همبازی سابقش در رئال مادرید، با پیامی که در فضای مجازی گذاشت، خواهان همبستگی جهانی علیه این بیماری شد تا همگان بتوانند با یاری هم شر این ویروس را از دنیا کم کنند.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.