حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 28 فروردین , 1403 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بعد از بمباران ، افغانها خواستار این هستند که بیگانگان محله خود را ترک کنند
03 سپتامبر 2019 - 16:57
شناسه : 6988
بازدید 215
6

مجموعه ایی به نام “دهکده سبز” در کابل ، افغانستان ، هدف بمب گذاری روز دوشنبه بود که خانه های مجاور را با شعله های آتش ترک کرد. صبح سه شنبه ، ساکنان عصبانی از محله با پلیس درگیر شدند.اعتبارات اعتباری عمر سبحانی / رویترز کابل ، افغانستان – صدها نفر از ساکنان یک محله […]

ارسال توسط :
پ
پ

مجموعه ایی به نام “دهکده سبز” در کابل ، افغانستان ، هدف بمب گذاری روز دوشنبه بود که خانه های مجاور را
با شعله های آتش ترک کرد. صبح سه شنبه ، ساکنان عصبانی از محله با پلیس درگیر شدند.اعتبارات اعتباری عمر سبحانی / رویترز

کابل ، افغانستان – صدها نفر از ساکنان یک محله کابل که در آن انفجار یک بمبگذاری باعث کشته شدن ده ها نفر شد ،روز سه‌شنبه اعتراض شدید را برپا کردند وخواستار آن شدند که هدف اصلی این حمله که جمعی از کارگران خارجی و سازمان هایبین المللی خاموش شود.

دود ناشی از آتش سوزی معترضین در نزدیکی مجتمع غنی شده به نام Green Village بود که مقامات می گویند یک بمب گذاری انتحاری وسیله نقلیه پر از مواد منفجره را دوشنبه شب منفجر کرد. این انفجار به نوبه خود یک پمپ بنزین و یک تانکر سوخت را منفجر کرد و خانه های اطراف آن گرفتار شدند. مقامات روز سه شنبه اعلام کردندکه دست کم 30 نفر کشته و حدود 100 نفر زخمی شده اند.

مجتمع دهکده سبز پیش از این بمب گذاران انتحاری را به محله کشیده بود و ساکنان خشمگین روز سه شنبه خواستار ترک بیگانگان شدند. هنگامی که پلیس با تظاهرات کنندگان می جنگید ، می توان از تیراندازی شنید. یک روزنامه نگار افغان در صحنه گفت: برخی از معترضین سعی داشتند سنگ ها را به داخل مجتمع پرتاب کنند ، و برخی دیگر تلاش کردند دیوارهای آن را تراز کنند.

فردوس فرامرز ، سخنگوی پلیس در کابل ، پایتخت افغانستان گفت: “من نمی توانم این واقعیت را پنهان کنم که مردم عصبانی هستند و تا زمان آرام شدن آنها کمی طول خواهد کشید ، و ما کنترل اوضاع را کنترل خواهیم کرد.”

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.