حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
برند ؛اصلی مهم در فروش و محبوبیت لوازم خانگی
01 ژانویه 2020 - 18:00
شناسه : 11087
بازدید 188
11

برند ،همان عنوان یا نام تجاری در جهت شناساندن محصولات تولیدی شرکت ها و کارخانجات مختلف استفاده می شود که بنابر خاست تولیدکننده و سلیقه آن ها می تواند متنوع باشد. در بازار پر طرفدار لوازم خانگی برندهای مختلف با عنوان های فراوانی به چشم می خورد که هر روز به تعداد آن ها افزوده […]

ارسال توسط :
پ
پ

برند ،همان عنوان یا نام تجاری در جهت شناساندن محصولات تولیدی شرکت ها و کارخانجات مختلف استفاده می شود که بنابر خاست تولیدکننده و سلیقه آن ها می تواند متنوع باشد.

در بازار پر طرفدار لوازم خانگی برندهای مختلف با عنوان های فراوانی به چشم می خورد که هر روز به تعداد آن ها افزوده می شود.

اما آن مورد حائز اهمیت آن است که کدام برند در این بازار پر تلاطم با کیفیت ساخته شده و میان مصرف کنندگان محبوب می باشد.

یکی از اصول تجارت و ماندگاری در بازار کسب رضایت مشتری و مصرف کننده است.

با رعایت این اصل گروه تولیدی می تواند بقا و حیات خود را تا حد قابل توجهی حفظ کند؛اما به شرط رعایت اصول کیفیتی و قیمت مناسب.

محبوب ترین برند ها در میان مردم ایران

در کشور ما تولید کنندگان خوش نام و با سابقه ای در حال فعالیت هستند که توانسته اند با حفظ استانداردهای تولید و رعایت حقوق مصرف کننده،موفقیت های بزرگی را کسب و محبوبیت فراوانی برای خود و گروه تولیدی مربوطه کسب کنند.

از جمله موفق ترین و محبوب تریم برندها می توان به :

  • برند ال جی : تولید کننده لوازم خانگی برقی بزرگ ،صوت و تصویر
  • برند پارس خزر : در تولید لوازم کوچک منزل
  • شرکت ساران : فعال در تولید لوازم تهویه مطبوع
  • اخوان : در گروه لوازم گاز سوز
  • قهرمان : تولید کننده شیرآلات ساختمانی

به عنوان برندهای مطرح و معروف سال در حوزه تولید لوازم خانگی معرفی شدند که استقبال و رضایت مشتریان از مصرف محصولات این برندها میزان قابل توجه و چشم گیری بوده است.

در پایان، طبق نظرنسجی های صورت گرفته از مصرف کنندگان میزان جذابیت رتبه‌بندی شرکت‌های لوازم‌خانگی داخلی از مناظر کیفیت محصول و خدمات پس از فروش، برای ۴۳درصد پاسخ‌دهندگان در سطح متوسط بوده و پس از آن ۲۷درصد زیاد و ۱۲ درصد خیلی زیاد می‌باشد که همین امر نشان دهنده آمار خوبی می باشد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.