حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
برندهای ایرانی تعطیل شده!؟
19 اکتبر 2017 - 13:12
شناسه : 1484
بازدید 199
8

آوازی ناکوک از آزمایش و ارج به گوش می رسد شاید برند واژه قریبی باشد که این روزها در مجله و روزنامه بارها به آن بر خورد کرده اید اما براستی چه عواملی باعث برند شدن یک نشان تجاری می شود؟ اصلا برند تجاری با نشان تجاری توفیری دارد یا خیر؟ البته این بحث مقاله ایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

آوازی ناکوک از آزمایش و ارج به گوش می رسد

شاید برند واژه قریبی باشد که این روزها در مجله و روزنامه بارها به آن بر خورد کرده اید اما براستی چه عواملی باعث برند شدن یک نشان تجاری می شود؟ اصلا برند تجاری با نشان تجاری توفیری دارد یا خیر؟ البته این بحث مقاله ایی می طلبد و موضوعیت طرح در این خبر را ندارد اما آنچه قرار است به آن بپردازیم ناپدید شدن دو برند قدیمی ایرانی در حوزه لوازم خانگی در بحبوحه رکود در بازار، تحریم ها، هرج و مرج واردات و تنوع در برندهای لوازم خانگی است. آزمایش و ارج البته علاوه بر مسائلی که نام بردیم و حتی بیش از آن درگیر واگذاری های غلط به بخش خصوصی (!؟) شدند. سیاست های اصل 44 که می بایست اقتصاد را مردمی می کرد در حال ورشکسته کردن اقتصاد است. اخیرا نیز شرکت هپکوی اراک دچار چنین مشکلاتی شده است و این امر نشان از اجرای ناقص و حتی وارونه سیاست های مصوب اصل 44 دارد. البته رسانه هایی که پیگیر چرایی قفل شدن فعالیت برندهای ارج و آزمایش بوده اند به پاسخ های دیگری همچون «بدهی های بانکی معوق این دوکارخانه» ، «موضوع عدم انتقال پول سرمایه گذاران جدید ایرانی مقیم اروپا»، «عدم همکاری سهامداران فعلی» و «عدم امکان مداخله وزارت صنایع به لحاظ اینکه مسئله، مسئله مالکیتی است» دست یافته اند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.