حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
برانکو با تیم چینی به توافق رسید
15 سپتامبر 2019 - 10:39
شناسه : 7287
بازدید 218
7

روزنامه نگار سرشناس عربستانی دست به انتشار خبر عجیبی درباره برانکو زد و از توافق او با یک تیم چینی خبر داد.  خبرگزاری دانشجو،  برانکو ایوانکوویچ بعد از روزهای درخشانی که با پرسپولیس پشت سر گذاشت راهی الاهلی عربستان شد. این مربی کروات تا سال 2021 با الاهلی قرارداد امضا کرد اما جالب اینکه بعد […]

ارسال توسط :
پ
پ

روزنامه نگار سرشناس عربستانی دست به انتشار خبر عجیبی درباره برانکو زد و از توافق او با یک تیم چینی خبر داد.

 خبرگزاری دانشجو،  برانکو ایوانکوویچ بعد از روزهای درخشانی که با پرسپولیس پشت سر گذاشت راهی الاهلی عربستان شد. این مربی کروات تا سال 2021 با الاهلی قرارداد امضا کرد اما جالب اینکه بعد از تنها 5 بازی و 88 روز از هدایت تیم عربستانی اخراج شد تا بدترین کارنامه دوران مربیگری خود را به ثبت برساند. واکنش‌ها به اخراج برانکو بسیار زیاد است. محمد النمری روزنامه‌نگار سرشناس عربستانی در یکی از این واکنش‌ها دست به افشاگری عجیبی درباره برانکو زد و تاکید کرد که این مربی کروات قبل از دیدار برابر الوحده با یک باشگاه چینی به توافق رسید و راهی لیگ این کشور خواهد شد. 

الاهلی در هفته سوم لیگ عربستان به مصاف الوحده رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد و همین باعث شد تا برانکو از هدایت این تیم اخراج شود.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.