حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
با اسمگ قهوه ای متفاوت بنوشید
28 جولای 2019 - 23:47
شناسه : 6448
بازدید 171
8

لقب محبوب ترین نوشیدنی جهان قطعا برازنده قهوه است. این نوشیدنی گرم که به هیچ عنوان برای نوشیدنش نیازی به هوای سرد نیست، نوشیدنش در تمام فصول سال و در هر لحظه از روز لذت بخش است. در این مطلب برای شما از قهوه ساز متفاوت اسمگ صحبت کرده ایم. شرکت اسمگ اخیرا  طیف وسیعی از […]

ارسال توسط :
پ
پ

لقب محبوب ترین نوشیدنی جهان قطعا برازنده قهوه است. این نوشیدنی گرم که به هیچ عنوان برای نوشیدنش نیازی به هوای سرد نیست، نوشیدنش در تمام فصول سال و در هر لحظه از روز لذت بخش است. در این مطلب برای شما از قهوه ساز متفاوت اسمگ صحبت کرده ایم.

شرکت اسمگ اخیرا  طیف وسیعی از دستگاه‌های قهوه ساز را عرضه کرده است که قادر به تهیه ۱۳ نوع نوشیدنی مختلف هستند.
مدل‌های جدید این دستگاه‌ها می توانند از محبوب ترین نوشیدنی‌های گرم مانند اسپرسو، کاپوچینو، شیر گرم، قهوه و قهوه‌های آمریکایی و غیره را تهیه کنند.
دستگاه‌های قهوه ساز شرکت اسمگ مناسب با تمام سلیقه‌ها و نیازها است.  نمایشگر لمسی TFT جدید که جایگزین ال سی دی مدل قبلی شده و دارای چندین گزینه است.
این مدل قهوه ساز اسمگ به کاربران این امکان را می دهد که ۶ کاربر به صورت جداگانه نوشیدنی مورد علاقه و سفارش دلخواه خود را از این قهوه ساز تهیه کنند.

منبع: ال کا ابران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.