حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بازنشستگان وام ضروری دریافت خواهند کرد؟!
18 آوریل 2020 - 18:00
شناسه : 11589
بازدید 178
11

در طی روزهای گذشته خبرهای خوشی برای بازشستگان کشوری به گوش می رسد که یکی از این اخبار مسرت بخش، ثبت نام دوره جدیدی برای جهت دریافت وام ضروری از صندوق می باشد. به گفته اکبر افتخاری ، مدیرعامل این صندوق قرار است که اقساط دریافتی از بازنشستگان در ماه های فروردین و اردیبهشت به […]

ارسال توسط :
پ
پ

در طی روزهای گذشته خبرهای خوشی برای بازشستگان کشوری به گوش می رسد که یکی از این اخبار مسرت بخش، ثبت نام دوره جدیدی برای جهت دریافت وام ضروری از صندوق می باشد.

به گفته اکبر افتخاری ، مدیرعامل این صندوق قرار است که اقساط دریافتی از بازنشستگان در ماه های فروردین و اردیبهشت به دلیل وقوع ویروس کرونا گرفته نشده و در اولین فرصت از آن ها در یافت گردد.

افتخاری همچنین گفت: علاوه بر این، مقرر شد اقساط وام ماه‌های فروردین و اردیبهشت برای آن دسته از بازنشستگانی که سهام بیمه ملت را خریداری کرده‌اند و یا کمک هزینه ازدواج فرزند در یافت کرده اند نیز به تعویق بیفتد و این اقساط از حقوق این عزیزان کسر نشود.
وی  گفت با اشاره به این که احکام سال ۹۹ بازنشستگان کشوری و پرداخت حقوق فروردین ماه همراه با افزایش‌های ناشی از ۱۵ درصد و همسان سازی به خوبی صورت گرفته از تمامی عوامل اجرایی این بخش قدردانی به عمل می آوریم.

جرئیات وام ضروری بازشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه و تکمیل سخنان خود افزود : آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی از اول اردیبهشت ماه ۹۹ صورت گرفته و قرار است تا به مبلغ ۷ میلیون تومان، با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد به بازنشستگان عزیز پرداخت گردد.

بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند از روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه تا اول خرداد ماه به مدت یک ماه با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

شرایط دریافت وام ضروری بازنشستگان در صفحه ثبت نام سایت درج خواهد شد که می توانید با مطالعه دقیق آن جزئیات بیشتری از نحوه دریافت این وام را به دست آورید.

پرداخت مرحله دوم وام ضروری ۷ میلیون تومانی به حساب واجدین شرایط بر اساس نوبت بندی و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل به صورت ماهانه انجام می‌شود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.