حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
این لوازم خانگی با یکدیگر حرف می‌زنند! 
08 ژانویه 2018 - 22:25
شناسه : 2124
بازدید 370
6

شاید تیتر خیلی عجیب به نظر برسد ولی واقعیت دارد. ال جی یک سری وسایل هوشمند تولید کرده که امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را دارند. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را دنبال کنید و از تکنولوژی لذت ببرید. لوازم خانگی هوشمند ThinQ ال جی در نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند. این محصولات که شامل […]

ارسال توسط :
پ
پ

شاید تیتر خیلی عجیب به نظر برسد ولی واقعیت دارد. ال جی یک سری وسایل هوشمند تولید کرده که امکان برقراری ارتباط با یکدیگر را دارند. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را دنبال کنید و از تکنولوژی لذت ببرید.

لوازم خانگی هوشمند ThinQ ال جی در نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند. این محصولات که شامل یخچال، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی هستند، می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و قابلیت‌های جذابی را در اختیار شما بگذارند.

طی سال‌های اخیر، ما شاهد پیشرفت در توسعه هوش مصنوعی (Ai) بوده‌ایم و این نشان می‌دهد که ما در آینده بیشتر با آن سر و کار خواهیم داشت. اگر شما هم علاقه‌مند به هر چه هوشمندتر کردن منزلتان هستید، ما خبرهای خوبی برای شما داریم. کمپانی ال جی با حضور در نمایشگاه CES 2018 از جدیدترین لوازم خانگی هوشمند خود پرده برداری کرده است که می‌توانند هر کسی را شیفته‌ی خود کنند.

با لوازم خانگی هوشمند ThinQ ال جی آشنا شوید

چندی پیش ال جی از یک اسپیکر هوشمند قدرت گرفته از دستیار گوگل به نام LG ThinQ Smart Speaker پرده برداری کرد و حتی برخی از تلویزیون های جدید آن‌ها نیز از هوش مصنوعی ThinQ Al قدرت می‌گیرند، اما این تمام ماجرا نیست و حالا در لاس وگاس می‌توانید با تمامی لوازم خانگی هوشمند ThinQ ال جی آشنا شوید.

همانطور که از تیتر این مقاله نیز می‌توان حدس زد لوازم خانگی هوشمند ThinQ ال جی شامل یخچال‌ها، ماشین‌های ظرف‌شویی و یک اجاق گاز می‌شود که همگی می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و صحبت کنند! به طور مثال یخچال هوشمند InstaView ThinQ ال جی از دستیار مجازی الکسا برخوردار است. کاربران می‌توانند از دستور پخت‌های پیشنهادی که یخچال به آن‌ها نسبت به مواد غذایی که درون خود نگه می‌دارد استفاده کنند که همگی آن‌ها به اجاق گاز هوشمند ال جی برای طبخ ارسال خواهند شد.

کاربران می‌توانند همچنین از تگ‌های هوشمند (Smart Tags) نیز استفاده کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد اطلاعات مختلفی را بر روی هر یک از مواد غذایی داخل یخچال از قبیل تاریخ انقضا و غیره قرار دهند، بنابراین اگر همیشه نگران مصرف مواد غذایی تاریخ گذشته هستید، با یخچال هوشمند ال جی این نگرانی برای همیشه برطرف خواهد شد. کاربران همچنین می‌توانند محتوای داخل یخچال خود را از طریق یک اپلیکیشن موبایلی بررسی کنند تا اگر موردی نبود، آن را خریداری کنند. متاسفانه هنوز قیمت لوازم خانگی هوشمند ThinQ ال جی اعلام نشده است، اما مطمئن باشید که آن‌ها ارزان نخواهند بود.

منبع: گجت

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.