حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 28 فروردین , 1403 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
این توصیه های مهم در مورد سرقت خودرو را جدی بگیرید
17 مارس 2018 - 22:02
شناسه : 2850
بازدید 174
5

فصل سفر رسیده است. نوروزی زیبا در انتظار اهالی گشت و گذار و سفر است. کم کم بار سفر را میبندیم و راهی می شویم. اما اگر می خواهید با خودروی شخصی سفر کنید اینچند نکته را از ما بپذیرید.       معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در توصیه به شهروندان برای پیشگیری […]

ارسال توسط :
پ
پ

فصل سفر رسیده است. نوروزی زیبا در انتظار اهالی گشت و گذار و سفر است. کم کم بار سفر را میبندیم و راهی می شویم. اما اگر می خواهید با خودروی شخصی سفر کنید اینچند نکته را از ما بپذیرید.

 

 

 

معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در توصیه به شهروندان برای پیشگیری از سرقت خودرو در ایام نوروز، گفت: حتی الامکان خودروی خود ر در محل دید و دسترس دوربین های مداربسته اماکن پارک کنید.

سرهنگ علی هاشمی روز یکشنبه افزود: همچنین برای پیشگیری از وقوع جرم سرقت اتومبیل؛ اوراق شناسایی شخصی خود را در خودرورها نگهداری نکنید.
وی ادامه داد: شماره پلاک اتومبیل خود را روی ضبط صوت و سایر وسایل حک کنید و شماره سریال را درجایی ثبت کنید.
هاشمی اضافه کرد: اگر بسته ای در اتومبیل دارید آن را در معرض دید قرار ندهید و هرگز کلیدهای خود را در اتومبیل بدون سرنشین رها نکنید.
معاون اجرایی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: همیشه درب اتومبیل را قفل و شیشه ها را کاملا بالا بکشید، به محض مشاهده افراد مشکوک و اتومبیل های رها شده را به پلیس گزارش دهید.
هاشمی افزود: اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوییچ مخفی مجهز کنید و هنگام تعویض چرخ با برطرف کردن نقص فنی اتومبیل از قفل بودن درب ها اطمینان حاصل کنید.
وی گفت: به هنگام تصادف یا نزاع هایی که احتمال می رود ، ساختگی باشد خودرو خود را رها نکنید و در صورتی که اتومبیل شما به سرقت رفت، فورا پلیس را در جریان قرار دهید و برای دادن
این مقام نیروی انتظامی افزود: مشخصات کامل اتومبیل از قبیل شماره پلاک، شماره شاسی و موتور، پلیس را در کشف سرقت یاری دهید.
هاشمی گفت: به هنگام سفر از پذیرفتن هرگونه خوراکی و نوشیدنی ازمسافرین ناشناس خودداری کنید.
وی ادامه داد: در سفرهای خارج از کشور، از به همراه داشتن و حمل هرگونه داروی کدئین دار، آرام بخش،خواب آور و انواع قرص اعصاب بدون نسخه پزشک به مقاصد بین المللی جدا اجتناب کنید.
هاشمی افزود: قبل از عزیمت به کشورهای خارجی، اطلاعات مربوط به اقلام ممنوع الورود را از طریق سفارت مربوطه دریافت و از حمل آن ها اکیدا خودداری کنید و مسئولیت حمل و جابه جایی بار سایر مسافران را به صورت امانی و بدون اطلا از محتویات آن به هیچ عنوان نپذیرید.

منبع: ایرنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.