حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
اگر تاتو دارید، حتما این مطلب را بخوانید!
07 نوامبر 2017 - 13:03
شناسه : 1688
بازدید 364
9

تاتو جدیدا جز یکی از تفریحات جوانان محسوب می شود و البته خانم ها هم برای ابرو، لب و خط چشم از این روش استفاده می کنند!یک سری نکات مهمی در رابطه با تاتو وجود دارد که این مطلب شما را راهنمایی می کند. مراقبت مناسب از پوست باعث جلوگیری از کمرنگ و محو شدن […]

ارسال توسط :
پ
پ

تاتو جدیدا جز یکی از تفریحات جوانان محسوب می شود و البته خانم ها هم برای ابرو، لب و خط چشم از این روش استفاده می کنند!یک سری نکات مهمی در رابطه با تاتو وجود دارد که این مطلب شما را راهنمایی می کند.

مراقبت مناسب از پوست باعث جلوگیری از کمرنگ و محو شدن تاتو می شود، همچنین واکنش به تاتو و بیماری های پوستی را زودتر آشکار می سازد و در نتیجه در زمان مناسب می توان پوست آسیب دیده را درمان کرد.

به نقل از مدیسن نت، آکادمی پوست آمریکا توصیه می کند:

• ناحیه تاتو شده پوست را به کمک کرم ها و لوسین های برپایه آب مرطوب نگه دارید. استفاده از محصولات شیمیایی برپایه نفت مانند برخی وازلین ها باعث کمرنگ شدن و از بین رفتن تاتو می شود.
• هنگام خروج از منزل، روی ناحیه تاتو شده ضدآفتاب بزنید. بهتر است از ضدآفتابی استفاده کنید که ضدآب باشد و حداقل SPF آن 30 باشد. اگر برای مدت طولانی در معرض آفتاب هستید، هر دو ساعت یکبار ضدآفتاب خود را تمدید کنید.
• از آفتاب گرفتن و استفاده از دستگاه های سولاریوم خودداری کنید، زیرا هم باعث از بین رفتن تاتو می شود و هم مشکلات پوستی جدی را ایجاد می کند.
• پس از تاتو، در صورت مشاهده هرگونه حساسیت و تغییر حالت پوست حتی یکسال پس از انجام خالکوبی، به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید.
منبع: سلامانه
<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.