حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
اپلیکیشن شستشو و نظافت سریع را برای خانه تکانی نصب کنید
08 مارس 2018 - 23:20
شناسه : 2765
بازدید 418
6

با نزدیک شدن به فصل بهار دغدغه خانم ها خانه تکانی است  و خانم ها می توانند از این اپلیکیشن با استفاده از شستشو و نظافت سریع، نکاتی پیرامون «شستشوی ظروف، شستشوی فرش در منزل، تمیز کردن داخل اتوبخار و چرخ‌خیاطی، از بین بردن زردی لیوان‌ها، برق انداختن آشپزخانه، تمیز کردن شیشه‌ها و سرامیک، جلا […]

ارسال توسط :
پ
پ

با نزدیک شدن به فصل بهار دغدغه خانم ها خانه تکانی است  و خانم ها می توانند از این اپلیکیشن با استفاده از شستشو و نظافت سریع، نکاتی پیرامون «شستشوی ظروف، شستشوی فرش در منزل، تمیز کردن داخل اتوبخار و چرخ‌خیاطی، از بین بردن زردی لیوان‌ها، برق انداختن آشپزخانه، تمیز کردن شیشه‌ها و سرامیک، جلا دهنده‌های طبیعی و …» در دسترس قرار می‌گیرند.

اپلیکیشن رایگان شستشو و نظافت سریع قابل نصب و راه‌اندازی بر روی پلتفرم‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید می‌باشد.

نگاهی به برنامه؛

نرم‌افزار دارای محیط گرافیکی زیبا و رنگارنگی است که می‌تواند یکی از مزایای آن به شمار رود. پس از نصب و راه‌اندازی، صفحه‌ای باز می‌شود که حاوی گزینه‌های «جستجو، نظر دادن به برنامه، فهرست، تنظیمات و درباره برنامه» است. راه ورود به صفحه اصلی برنامه کلیک بر روی آیکون «فهرست» است، با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی هریک بپردازیم؛

فهرست: این گزینه شما را به صفحه اصلی برنامه هدایت می‌کند. پس از کلیک بر روی آن، لیستی از راهکارهای شستشوی وسائل در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، با انتخاب راهکار موردنظر صفحه‌ای گشوده می‌شود که دربردارنده توضیحات مربوطه است، همچنین آیکون‌هایی نظیر «اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی، افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها و ارسال نظر و رای» در نوارابزار بالای برنامه به چشم می‌خورند. اگر مطلبی مورد توجه‌تان قرار گرفت و تمایل داشتید با دوستان خود به اشتراک بگذارید، می‌توانید از آیکون اشتراک‌گذاری استفاده کنید. در صورتی که از راهکاری خوشتان آمد، آن را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید تا در آینده دسترسی آسان‌تر و سریع‌تری داشته باشید. جهت ارتقاء سطح کیفی برنامه، می‌توانید نظر خود را در کافه بازار ثبت کنید.

جستجو: اگر موفق به یافتن راهکار مورد نظر نشدید، از طریق این آیکون می‌توانید آن را جستجو کنید.

نظر دادن به برنامه: از این آیکون نیز می‌توان نظر و رای خود را نسبت به برنامه ثبت کرد.

تنظیمات: با استفاده از این آیکون تنظیمات مربوط به روشن ماندن صفحه و اندازه فونت نوشته‌ها را می‌توان تغییر داد.

درباره برنامه: در صورت تمایل به برقراری ارتباط با طراحان این نرم‌افزار، می توان از این آیکون استفاده کرد.

نقاط قوت:

• رابط کاربری زیبا و کاربرپسند

• ارائه راهکارهای مفید خانه‌داری

• دسته‌بندی موضوعات کاربردی

نقاط ضعف:

• وجود تبلیغات بسیار در هر صفحه

با چشم‌پوشی از نقطه ضعف ذکر شده، با در نظر گرفتن رایگان بودن و قابلیت‌های مفید و کاربردی برنامه، می‌توان اپلیکیشن شستشو و نظافت سریع را به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های این حوزه دانست. نصب این اپلیکیشن رایگان است.

 منبع:پانوشت
کافه‌بازار
<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “اپلیکیشن شستشو و نظافت سریع را برای خانه تکانی نصب کنید”
  1. عالی بودش

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.