حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
اولین لباسشویی ایکس ویژن در حال تولید
02 اکتبر 2019 - 16:35
شناسه : 8008
بازدید 289
6

درحالی طی ماه‌های اخیر شرکت های خارجی لوازم خانگی در ایران به دلیل تحریم ها اقدام به کاهش تولید و زمینه ساز کمبود و رشد قیمت ها شده اند که شرکت فرابورسی مادیران ( شرکت صنایع ماشین های اداری ایران) خیز بلندی را برای حضور پرقدرت در بازار لوازم خانگی و رفع مشکل مصرف‌کنندگان ایرانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

درحالی طی ماه‌های اخیر شرکت های خارجی لوازم خانگی در ایران به دلیل تحریم ها اقدام به کاهش تولید و زمینه ساز کمبود و رشد قیمت ها شده اند که شرکت فرابورسی مادیران ( شرکت صنایع ماشین های اداری ایران) خیز بلندی را برای حضور پرقدرت در بازار لوازم خانگی و رفع مشکل مصرف‌کنندگان ایرانی برداشته است.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت مادیران، صبح امروز اولین ماشین لباسشویی این شرکت با برند ایکس ویژن به تولید رسید.

مدیران شرکت مادیران پیش‌تر اعلام کرده بودند که طبق برآوردهای اولیه، ظرفیت تولید اسمی این کارخانه برای هریک از محصولات یخچال و ماشین‌لباسشویی۲۰۰ هزار دستگاه است و ظرفیت عملی آن، تولید ۱۵۰ هزار دستگاه یخچال و ۱۷۰ هزار دستگاه ماشین لباسشویی خواهد بود.

همچنین مسعود امیری با حضور در کارخانه تولیدی مادیران واقع در منطقه اقتصادی پیام از روند تولید و خط تولید ماشین لباسشویی مادیران بازدید کرد.

کارخانه تولید لوازم‌خانگی مادیران با مساحتی نزدیک به ۷۳ هزارمترمربع، بزرگ‌ترین کارخانه فعال صنعت لوازم خانگی در سطح استان البرز به‌شمار می‌آید که در منطقه اقتصادی پیام احداث شده است.

به اعتقاد کارشناسان بازار و صنعت، تجربه موفق مادیران در بازار لوازم الکترونیک و صوتی و تصویری، امکان موفقیت این شرکت را در حوزه تولید لوازم خانگی به شدت افزایش داده است. چرا که کلنگ ساخت کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران یک سال و نیم پیش یعنی در دی 96 در منطقه ویژه اقتصادی پیام با حضور محمد جواد آذرجهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار البرز به زمین زده شد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.