حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
امرسان در عراق کارخانه تولیدی راه اندازی کرد
26 آگوست 2019 - 11:48
شناسه : 6785
بازدید 362
13

 رئیس هیئت مدیره شرکت لوازم خانگی امرسان با اشاره به جزئیات کارخانه تولیدی این شرکت در کشور عراق گفت : در حال حاضر سه محصول با کیفیت امرسان در این کارخانه تولید می شود و در آینده محصولات جدیدتری نیز به این سایت تولیدی اضافه خواهد شد. دکتر فتاحی در رابطه با کارخانه تاسیس شده […]

ارسال توسط :
پ
پ

 رئیس هیئت مدیره شرکت لوازم خانگی امرسان با اشاره به جزئیات کارخانه تولیدی این شرکت در کشور عراق گفت : در حال حاضر سه محصول با کیفیت امرسان در این کارخانه تولید می شود و در آینده محصولات جدیدتری نیز به این سایت تولیدی اضافه خواهد شد.

دکتر فتاحی در رابطه با کارخانه تاسیس شده در عراق  گفت: کارخانه تولیدی امرسان حدود یک سالی می شود که در کشور عراق راه اندازی شده و هدف این است که بتوانیم در بازار عراق، لوازم خانگی با برند ایرانی تولید کنیم.

وی افزود: ما در این کارخانه سه نوع محصول تولید می کنیم که شامل یخچال فریزرهای ایستاده در ۵ مدل، فریزرهای صندوقی در ۳ سایز و ۲ مدل و در نهایت یخچال و فریزرهای درب شیشه‌ای می شود.

دکتر فتاحی با بیان اینکه قرار است محصولات دیگری در این کارخانه تولید شود ادامه داد: در برنامه تولیدی کارخانه امرسان در کشور عراق، تولید محصولاتی همچون لباسشویی، اجاق گاز و آبگرم‌کن برقی را نیز در آینده نزدیک خواهیم داشت.

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی امرسان در رابطه با ظرفیت تولید کارخانه به طور روزانه، گفت: ظرفیت یخچال فریزرها در این کارخانه ۵۰۰ عدد در روز است که در حال حاضر روزانه ۱۵۰ عدد تولید می شود که با توجه به فصل تابستان این ظرفیت تولید بیشتر شده است.

فتاحی در ادامه افزود: با توجه به اینکه ما در سال دوم تولید هستیم انتظار می رود با رسیدن به سال سوم تولید بتوانیم با ظرفیت بسیار بیشتری تولید کنیم.

وی در پایان گفت: نیروهای مشغول به کار مانند مهندسین، ناظرین و مدیریت در کارخانه تولیدی امرسان واقع در عراق همه ایرانی بوده ولی الباقی عراقی و افغانی هستند.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.