حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
افزایش ساعت کاری مترو فرودگاه امام خمینی(ره)
19 مارس 2018 - 21:47
شناسه : 2885
بازدید 237
9

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: ساعت کار و خدمت رسانی مترو فرودگاه امام خمینی(ره) برای ایام نوروز تا ساعت 24 افزایش یافت.     از شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت افزود: همزمان با فرارسیدن سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی، زمان فعالیت و سرویس دهی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: ساعت کار و خدمت رسانی مترو فرودگاه امام خمینی(ره) برای ایام نوروز تا ساعت 24 افزایش یافت.

 

 

از شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، فرنوش نوبخت افزود: همزمان با فرارسیدن سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی، زمان فعالیت و سرویس دهی مترو در خط فرودگاه امام خمینی(ره) نیز برای تامین رفاه و آسایش گردشگران افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: برهمین اساس، زمان فعالیت و خدمت رسانی خط مترو فرودگاه امام از 29 اسفند تا 13 فروردین 97 همه روزه از 6 صبح آغاز و تا ساعت 24 ادامه دارد.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار کرد: زمان فعالیت خطوط مترو تهران در ایام نوروز تا ساعت 22 و 30 دقیقه است که مسافران می توانند تا ساعت 24 از طریق ایستگاه های مترو در دروازه دولت یا شهرری به فرودگاه امام خمینی (ره) عزیمت کنند.
خط مترو فرودگاه امام خمینی(ره) ادامه خط یک مترو تهران در مسیر تجریش – کهریزک است.

منبع: ایرنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.