حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
افزایش جهانی نرخ طلا
13 فوریه 2018 - 19:45
شناسه : 2512
بازدید 348
8

امروز سه شنبه شاهد گرانی دلار و طلا بودیم. گویا این گرانی جهانی است و ما بالاجبار باید خود را با قیمت های آتی وفق بدهیم.نرخ تورم در سرنوشت نرخ بهره در آمریکا موثر است. دیروز در بازار لندن طلا بیشترین افزایش قیمت یک روزه در بیش از یک هفته گذشته را تجربه کرد. سرمایه […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروز سه شنبه شاهد گرانی دلار و طلا بودیم. گویا این گرانی جهانی است و ما بالاجبار باید خود را با قیمت های آتی وفق بدهیم.نرخ تورم در سرنوشت نرخ بهره در آمریکا موثر است. دیروز در بازار لندن طلا بیشترین افزایش قیمت یک روزه در بیش از یک هفته گذشته را تجربه کرد. سرمایه گذاران چشم انتظارند تا نرخ بهره آمریکا در روز چهارشنبه آینده اعلام شود.

 

 

خبرگزاری رویترز انگلیس اعلام کرد: نرخ تورم در تعیین شتاب افزایش نرخ بهره در آمریکا توسط بانک مرکزی این کشور موثر است.
قیمت تحویل فوری یا نقد طلا در ساعت 7:31 صبح امروز به وقت گرینویچ در بازار لندن با 0.4 درصد افزایش نسبت به دیروز (دوشنبه) به یک هزار و 327 دلار و 81 سنت در هر اونس رسید.
طلا اوایل وقت امروز در این بازار با رسیدن به قیمت یک هزار و 328 دلار و سه سنت در هر اونس، بالاترین رکورد خود در یک هفته گذشته را ثبت کرد.
دیروز در بازار لندن طلا بیشترین افزایش قیمت یک روزه در بیش از یک هفته گذشته را تجربه کرد.
قیمت آتی طلا در بازار کامکس آمریکا امروز در ساعت یادشده با 0.3 درصد افزایش نسبت به دیروز به یک هزار و 330 دلار در هر اونس رسید.
شاخص دلار که نرخ برابری دلار آمریکا را در برابر 6 ارز اصلی (یورو، ین، پوند انگلیس، فرانک سوئیس، دلار کانادا و کرون نروژ) اندازه می گیرد در ساعت یاد شده با 0.4 درصد کاهش نسبت به دیروز به سطح 89.9 رسید و بیشترین کاهش یک روزه از اول فوریه (12 بهمن) را ثبت کرد.
سرمایه گذاران چشم انتظارند تا نرخ بهره آمریکا در روز چهارشنبه آینده اعلام شود.
نگرانی در مورد نرخ تورم معمولا موجب افزایش تقاضای دارایی های ایمن از جمله طلا می شود و قیمت این کالاها را بالا می برد، اما این انتظار که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را افزایش می دهد تا نرخ تورم را پایین بیاورد، سبب می شود تقاضا و در نتیجه قیمت طلا کاهش یابد.

منبع: ایرنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.