حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
اعلام شرایط ارسال رایگان دیدبازار
04 ژانویه 2020 - 17:05
شناسه : 11155
بازدید 248
9

از ابتدای آذرماه بود که با کاهش دمای هوای پدیده وارونگی هوا در تهران تشدید و تعداد روزهای آلوده تهران زیاد شد و تا حد هشدار رفت. دقیقا در همین نقطه عطف است که بهره گیری از ظرفیت فروشگاه های اینترنتی -به عنوان یکی از راهکارهای کاهش ترددهای غیر ضرور در سطح شهر – بیش […]

ارسال توسط :
پ
پ

از ابتدای آذرماه بود که با کاهش دمای هوای پدیده وارونگی هوا در تهران تشدید و تعداد روزهای آلوده تهران زیاد شد و تا حد هشدار رفت. دقیقا در همین نقطه عطف است که بهره گیری از ظرفیت فروشگاه های اینترنتی -به عنوان یکی از راهکارهای کاهش ترددهای غیر ضرور در سطح شهر – بیش از پیش مشخص می شود.از اینرو فروشگاه اینترنتی دیدبازار در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود تصمیم گرفت شرایط ویژه ای برای ارسال رایگان سفارشات در شهر تهران در نظر بگیرد.

البته ارسال رایگان در فروشگاه اینترنتی دیدبازار تا بدین طرح وجود نداشته است و فضای رقابتی حکم می کرد ما هم به سمت این حرکت برویم پس شرایطی خاص را برای ارسال رایگان در نظر گرفته ایم.

 

پیوستن دیدبازار به پویش سه شنبه های پاک 

پدیده وارونگی هوا و آلودگی های مستمر هوای تهران مختص امسال و سال گذشته نبوده است تا به امروز فعالیتهای فراوانی برای کاهش تردد در سطح شهر انجام شده است که یکی از این کارها؛ اعلام پویش سه شنبه های بدون خودرو ست.

مسئولین و رسانه ها سعی می کنند با تبلیغ سه شنبه های بدون خودرو مردم را به استفاده بیشتر از وسایط نقلیه عمومی دعوت کنند و از تردد خودروهای تک سرنشین در شهر جلوگیری به عمل بیاورند. ما هم در دیدبازار تصمیم گرفتیم به این پویش را بپیوندیم و ارسال کالاهایمان در روز سه شنبه را برای شهر تهران رایگان کنیم.

 

اعلام شرایط ارسال رایگان سفارشات بزودی …

بزودی شرایط ارسال رایگان در همین صفحه و صفحه شرایط ارسال کالای دیدبازار بارگذاری و به اطلاع مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی دیدبازار خواهد رسید.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.