حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
اطلاعاتی درباره ی رادیاتور پنلی ایساتیس
26 آگوست 2018 - 12:46
شناسه : 3771
بازدید 369
6

شرکت ایساتیس با هدف تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی متولد شد . این شرکت در ابتدا با همکاری شرکت آریستون ایتالیا به واردات پکیج دیواری پرداخت و بعد از آن با انتقال تکنولوژی آن به ایران در یزد کارخانه خود را تاسیس کرد. نام ایساتیس بر گرفته از نام باستانی یزد می باشد. رفته رفته […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت ایساتیس با هدف تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی متولد شد . این شرکت در ابتدا با همکاری شرکت آریستون ایتالیا به واردات پکیج دیواری پرداخت و بعد از آن با انتقال تکنولوژی آن به ایران در یزد کارخانه خود را تاسیس کرد. نام ایساتیس بر گرفته از نام باستانی یزد می باشد. رفته رفته پکیج های دیواری ایساتیس با استقبال خوبی در بازار مواجه شد و توانست رتبه سوم میزان فروش را بعد از برندهای بزرگی چون بوتان و ایران رادیاتور به دست بیاورد.

این شرکت توانست به مرور زمان آزمایشگاه آکرودیته جهت تست و بازرسی کیفی خود راه اندازی کند که می توان گفت هنوز بسیاری از تولید کنندگان بزرگ تر هنوز به این آزمایشگاه مجهز نشده اند که این خود نشانی بر اهمیت به کیفیت در گروه صنعتی ایساتیس می باشد.
سایت تولیدی رادیاتور پنلی ایساتیس در سال 1393 به منظور ارائه رادیاتور پنلی همگام با کیفیت روز ایتالیا تاسیس گردید. خط تولید رادیاتور پنلی ایساتیس از مدرن ترین و بزرگترین خط تولیدات تمام رباتیک رادیاتور پنلی در ایران می باشد که توسط شرکت LEAS ایتالیا راه اندازی شده است.

خط تولید رادیاتور پنلی ایساتیس با ظرفیت بالای  تولید خود توان تولید رادیاتور پنلی در سایزهای مختلف را دارد و با ظرافت مثال زدنی در نقاط جوش از نظر ظاهری بسیار با کیفیت و زیبا می باشد.

رادیاتور پنلی ایساتیس

رادیاتور پنلی ایساتیس

اطلاعاتی درباره ی رادیاتور پنلی

رادیاتور پنلی ایساتیس با استفاده از فناوری پیوند دو ورق با حفظ ضخامت توانسته است از نظر کیفیت برابر با معتبر ترین رادیاتور پنلی های دنیا باشد. تا جایی که با توجه به سال اول فروش خود توانسته علاوه بر فروش بالا در بازار ایران پیش زمینه های صادرات این محصول به دیگر کشورها نیز انجام بشود. رادیاتور پنلی ایساتیس دارای 15 سال گارانتی تعویض می باشد که این بیشترین زمان گارانتی در محصولات گرمایشی در ایران می باشد
رادیاتور پنلی ایساتیس از نظر رنگ دارای کیفیت بسیار بالای رنگ می باشد که این رنگ به صورت رنگ کوره ای رنگی یک دست و غیر قابل بازگشت را در رادیاتور پنلی ایساتیس شاهد هستیم.

اطلاعاتی درباره ی رادیاتور پنلی ایساتیس

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.