حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
استقلال و بازگشت استراماچونی به ایران!
12 دسامبر 2019 - 11:50
شناسه : 10814
بازدید 203
4

طی اعتراض های چند وقت اخیر هواداران استقلال به رفتن سر مربی ماهر و وضعیت نا به سامان تیم درگیری های شدیدی به وجود آوردند. طبق گفته ها دلیل رفتن استراماچونی تسویه حساب نکردن با اوست که باعث شده او تیم را رها کند. ولی اعتراض ها سبب شده است که او به فکر بازگشت […]

ارسال توسط :
پ
پ

طی اعتراض های چند وقت اخیر هواداران استقلال به رفتن سر مربی ماهر و وضعیت نا به سامان تیم درگیری های شدیدی به وجود آوردند.

طبق گفته ها دلیل رفتن استراماچونی تسویه حساب نکردن با اوست که باعث شده او تیم را رها کند. ولی اعتراض ها سبب شده است که او به فکر بازگشت بیفتد و باشگاه استقلال اقدامی برای تسویه حساب با او بکند.

 

استراماچونی در یک رسانه اینتری اعلام کرده است در طی 48 ساعت آینده وکیلش آمدن یا نیامدن آنرا اعلام خواهد کرد و در مصاحبه ای اعلام کرده که باشگاه باید به او ثابت کند که طبق قوانین فیفا قراردادش را پرداخت می کند و درباره شرایط تمرینی تیم گفته است باوریا غفوری صحبت کرده ام و تمام دستورات تمرینی تیم را به او ابلاغ کرده ام و گفته تمام تلاشش این است از وکیلش پاسخ مثبت بگیرد و با اولین پرواز به ایران بیاید.

 

موضوع مهم این است که تیم امروز نیز سرمربی برای تمرین ندارد و آیتم های تمرینی زیر نظر صالح مصطفوی مربی سابق تیم ملی و آنالیزور استراماچونی با هماهنگی خود او در گفت و گوی دیشب با وریا غفوری انجام خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری ها و البته طرفهای ایتالیایی مشخص شده است که رضایت استراماچونی برای بازگشت به ایران جلب و طی 48 ساعت آینده در ایران حضور خواهد داشت.

دلایل دیگر برای رفتن سرمربی ایتالیایی

واضح است که این سرمربی ایتالیایی مشکلش تنها پول نبوده است مشکل ابتدایی او بلوکه شدن حسابش از طرف میلان ایتالیا بود و او نتوانست این معضل را حل کند و تصمیم به بازگشت بگیرد.

دلیل دوم : این مربی بعد از بازی با پیکان متوجه کنایه ها و حرف های بازیکنان شد که گفته بودند استراماچونی میتوانست تا نیم فصل صبر کند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.