حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
استقلال منتظر فرهاد مجیدی!
28 دسامبر 2019 - 11:38
شناسه : 11037
بازدید 232
5

استقلال،تیم بزرگ و خوش سابقه لیگ داخلی کشورمان،روزهای پر طلاطم و پر آشوبی را پشت سر می گذارد به طوری که نگرانی هواداران  مسئولان بابت نبود سرمربی روز به روز بیشتر می شود. باشگاه استقلال اخیرا با اتفاقات خوبی پیش رو نبوده و حاشیه های زیادی بابت سرمربی خود،استراماچونی داشته که به شدت آن را […]

ارسال توسط :
پ
پ

استقلال،تیم بزرگ و خوش سابقه لیگ داخلی کشورمان،روزهای پر طلاطم و پر آشوبی را پشت سر می گذارد به طوری که نگرانی هواداران  مسئولان بابت نبود سرمربی روز به روز بیشتر می شود.

باشگاه استقلال اخیرا با اتفاقات خوبی پیش رو نبوده و حاشیه های زیادی بابت سرمربی خود،استراماچونی داشته که به شدت آن را خبرساز کرده است.

این تیم پر طرفدار مشکلات زیادی بر سر قرار داد با سرمربی خود داشت که اخیرا شاهد درگیری های باشگاه و فدراسیون فوتبال با استراماچونی بوده که میزان دستمزد وی با مبلغ پیشنهادی آن مغایرت داشته که همین امر سبب جدایی استراماچونی از باشگاه استقلال شده است.

خبرهایی در مورد پیشنهاد باشگاه استقلال به بازیکن خوش نام خود،یعنی فرهاد مجیدی در خصوص سرمربی گری تیم به گوش می رسد که نتیجه آن بسیار عجیب بوده است.

هوادارن استقلال،برنده بازی هستند؟!

این سخنی است که مجیدی در مورد هوادارن خود و تیم محبوبش گفته است.

مدیران باشگاه استقلال با اتفاق نظر بر اینکه برای یک سال و نیم آینده فرهاد مجیدی هدایت تیم را برعهده بگیرد از او دعوت به عمل آوردند.اما آن چیزی که عجیب است رد کردن درخواست توسط وی بوده است.

فرهاد مجیدی بر این عقیده است که تقبل سرمربی گری تیم استقلال منوط به امضای معنوی هواداران تیم است و فقط درخواست مدیران باشگاه کفایت نمی کند.

با توجه به نتایج خوبی که در طی هفته های اخیر تیم استقلال کسب کرده است این نکته حائز اهمیت می شود که بازیکنان تیم بسیار آب دیده و حرفه ای هستند که با عدم وجود سرمربی ثابت در تیم،توانسته اند نتایج خوبی را برای خود رقم بزنند.

مجیدی بر این باور است که اگر طرفداران تیمش بخواهند این درخواست را قبول می کند.

در حرفه ی ورزش،مربی گری امری ست جدی و پرحاشیه با سختی ها و مشکلات بزرگ؛اما باید این نکته را در نظر گرفت که نقش اصلی فرهاد مجیدی در استقلال تنها بازیکن بوده و مربی گری روحیه ای جنگنده و ریسک پذیر را می طلبد.

این پیشکسوت فوتبال در کارنامه خود مربی گری تیم ملی امید را بر عهده داشت که به علت اختلافات و دخالت های مدیر تیم،فرهاد مجیدی از مربی گری استعفا داده و خود را کنار کشید تا وارد بازی پر خطر مسئولان و مدیران نشود.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.