حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
از شایعه تا واقعیت ?!مهناز افشار طلاق گرفت
02 اکتبر 2019 - 10:36
شناسه : 7988
بازدید 275
10

   مهناز افشار بازیگر پرحاشیه سینمای ایران که با یاسین رامین فرزند معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در زمان احمدی نژاد ازدواج کرده بود با انتشار توییتی جدایی خود از این بازیگر را تایید کرد. او در توییتی خود را مادری مجرد خوانده و همین مساله واکنش زیادی را بین کاربران فضای مجازی ایجاد کرده است. […]

ارسال توسط :
پ
پ

   مهناز افشار بازیگر پرحاشیه سینمای ایران که با یاسین رامین فرزند معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در زمان احمدی نژاد ازدواج کرده بود با انتشار توییتی جدایی خود از این بازیگر را تایید کرد. او در توییتی خود را مادری مجرد خوانده و همین مساله واکنش زیادی را بین کاربران فضای مجازی ایجاد کرده است.

به گزارش سلام نو، مهناز افشار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد.
او با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»حال باید صحت و صغم این خبر را از بازیگر محبوب کشورمان پرسیده و از زبان خودش دلیل برهم خوردن زندگی را جویا بشیم.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.