حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 29 فروردین , 1403 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
احتمال قریب الوقوع قطعی شدن چارت سازمانی صفابازارپارس
26 می 2019 - 16:45
شناسه : 5956
بازدید 354
7

با انتقال پرسنل فروشگاه اینترنتی دیدبازار و در پی ادغام فروشگاه مهدی در شرکت متعاقب آخرین مصوبه ی اعضای شرکت صفابازارپارس طی روزهای گذشته بحث و حرف و حدیث های فراوانی پیرامون تصویب چارت سازمانی شرکت صفابازارپارس و تعیین تکلیف جایگاه های سازمانی و وظایف پرسنلی بالا گرفت. آنچه به گوش می رسد بنا به […]

ارسال توسط :
پ
پ

با انتقال پرسنل فروشگاه اینترنتی دیدبازار و در پی ادغام فروشگاه مهدی در شرکت متعاقب آخرین مصوبه ی اعضای شرکت صفابازارپارس طی روزهای گذشته بحث و حرف و حدیث های فراوانی پیرامون تصویب چارت سازمانی شرکت صفابازارپارس و تعیین تکلیف جایگاه های سازمانی و وظایف پرسنلی بالا گرفت.

آنچه به گوش می رسد بنا به درخواست جناب آقای آقایی مدیر عامل شرکت، پیشنهاد آقای مصطفی قوامی و با حمایت های آقایان رسولی و تقی زاده موضوع لاینحل و معوق چارت سازمانی و شرح وظایف پرسنلی ظرف روزهای آتی حتما تعیین تکلیف و به صورت سازمانی ابلاغ می شود.

بنظر می رسد در ساختار مدنظر اعضای هیئت مدیره؛ شرکت صفابازار پارس به چهار واحد فروشگاه اینترنتی، مالی، فناوری اطلاعات و بخش بازرگانی تقسیم و وظایف هر یک به تفکیک ابلاغ می شود. در این ساختار جدید نیز مسئولیت خطیر مدیر عاملی و هماهنگی های درون سازمانی به عهده جناب آقای محمد آقایی مزرعه شاهی خواهد بود.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.