حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
اجرانشدن طرح های ترافیکی در روز 28 اسفند
18 مارس 2018 - 23:31
شناسه : 2876
بازدید 364
6

طرح ترافیک و زوج و فرد تهران فردا(دوشنبه 28 اسفند) به دستور شهردار و با هدف تسهیل تردد شهروندان در سطح شهر، اجرا نمی شود.   از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، این اقدام براساس دستور شهردار تهران و در راستای تسهیل تردد شهروندان در آخرین روز کاری سال انجام می شود. […]

ارسال توسط :
پ
پ

طرح ترافیک و زوج و فرد تهران فردا(دوشنبه 28 اسفند) به دستور شهردار و با هدف تسهیل تردد شهروندان در سطح شهر، اجرا نمی شود.

 

از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، این اقدام براساس دستور شهردار تهران و در راستای تسهیل تردد شهروندان در آخرین روز کاری سال انجام می شود.
بر همین اساس و باتوجه به هماهنگی بعمل آمده میان سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهور تهران بزرگ، طرح های ترافیک و زوج و فرد در روز دوشنبه 28 اسفندماه 96 اجرا نخواهد شد.
درهمین ارتباط، رییس پلیس راهور تهران بزرگ نیز روز گذشته اعلام کرد که طرح ترافیک و زوج و فرد از 29 اسفند تا 13 فروردین اجرا نخواهد شد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.