حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آیا 30 اسفند ماه تعطیل است؟
18 مارس 2021 - 15:03
شناسه : 12862
بازدید 197
12
تعطیلی 30 اسفند

بر طبق لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی کشور (کلیک کنید تا متن لایحه را ببینید) مصوب سال ۱۳۵۹، از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین تعطیل رسمی است. انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص فعالیت ادارات دولتی در روز شنبه اعلام کرد روز شنبه تعطیل است و ادارات دولتی بجز کارکنان […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر طبق لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی کشور (کلیک کنید تا متن لایحه را ببینید) مصوب سال ۱۳۵۹، از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین تعطیل رسمی است.

انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص فعالیت ادارات دولتی در روز شنبه اعلام کرد روز شنبه تعطیل است و ادارات دولتی بجز کارکنان واحد‌هایی که برای ارایه خدمات ضروری به مردم کشیک هستند، تعطیل هستند.

بر اساس لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی کشور مصوب سال ۱۳۵۹، از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین تعطیل رسمی است، لذا در سال‌هایی هم که سال کبیسه است و اسفند ماه ۳۰ روز است، چون در لایحه قانونی مذکور تعطیل رسمی نوروز از ۲۹ اسفند تا ۴ فروردین می‌باشد روز سی ام اسفند نیز که در این فاصله قرار دارد جزء تعطیلات رسمی است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.