حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آیا قیمت لوازم خانگی کم می شود؟
22 ژانویه 2021 - 21:47
شناسه : 12630
بازدید 240
6
آیا قیمت لوازم خانگی کم می شود؟

باتوجه به کاهش دلار و ثبات قیمت ها مردم توقع کاهش قیمت لوازم خانگی را دارند اما در همین حین شرکت های پتروشیمی مواد اولیه را تا %10 افزایش دادند. به همین علت بازار لوازم خانگی روز به روز به کاهش مشتری رو به رو می شود. باتوجه به این نکته آیا ممکن است قیمت […]

ارسال توسط :
پ
پ

باتوجه به کاهش دلار و ثبات قیمت ها مردم توقع کاهش قیمت لوازم خانگی را دارند اما در همین حین شرکت های پتروشیمی مواد اولیه را تا %10 افزایش دادند. به همین علت بازار لوازم خانگی روز به روز به کاهش مشتری رو به رو می شود. باتوجه به این نکته آیا ممکن است قیمت لوازم خانگی کاهش یابد؟

انتظار کاهش قیمت لوازم خانگی

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: رکود شدیدی بر بازار حاکم است و مردم فعلاً خرید نمی‌کنند و منتظر هستند که قیمت‌ها کاهش یابد؛ این در حالی است که شرکت‌های پتروشیمی تولیدات خود را تا ۱۰ درصد گران کرده‌اند.

فروشندگان و مغازه داران نمی توانند بعد از چندین سال کسب و کار در زمینه لوازم خانگی شغل خود را تغییر دهد، برای همین مجبورند که با این وضعیت بسازند. درحال ‌حاضر همه چیز به قدرت خرید مردم بستگی دارد. فروشنده دخالتی در قیمت‌ها ندارد و تولیدکننده نرخ را تعیین می‌کند.

انتظار کاهش قیمت

قیمت های بالا

محصولات پرفروش شامل اجاق گاز، یخچال فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی هستند که قیمت‌های مختلفی دارند؛ برای مثال نرخ یخچال فریزر از 5 میلیون تومان شروع می‌شود تا نزدیک ۱۴ میلیون تومان، ساید بای ساید از ۲۴ میلیون تومان شروع می‌شود تا نزدیک ۵۰ میلیون تومان، لباسشویی از نزدیک ۷ میلیون تومان شروع می‌شود تا ۱۴ میلیون تومان، ظرفشویی از ۱۲ میلیون شروع می‌شود تا 17 میلیون تومان، جاروبرقی نیز از ۲ میلیون تا ۳ میلیون تومان و اجاق گاز از ۱.۵۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود تا ۱۰ میلیون تومان هست اما باید در نظر گرفت که آیا وسع مردم به این قیمت ها میرسد؟

تا زمانی که مواد اولیه به نرخ مناسب به‌دست تولیدکننده نرسد نمی‌توان انتظار کاهش نرخ در بازار را داشت.

برای خرید لوازم خانگی به didbazar مراجعه کنید.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.