حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آیا آمار سینماروها در رمضان بیشتر می شود
02 ژوئن 2018 - 23:14
شناسه : 3358
بازدید 420
6

سخنگوی شورای صنفی نمایش با انتقاد از بی‌توجهی صدا و سیما به تبلیغ طرح اکران رمضان، از افزایش فروش و مخاطب در روزهای ابتدایی این ماه نسبت به سال گذشته خبر داد. غلامرضا فرجی درباره وضعیت طرح اکران ماه رمضان و استقبال مخاطبان از آن به ایسنا گفت: با توجه به اینکه صاحبان آثار سینمایی […]

ارسال توسط :
پ
پ

سخنگوی شورای صنفی نمایش با انتقاد از بی‌توجهی صدا و سیما به تبلیغ طرح اکران رمضان، از افزایش فروش و مخاطب در روزهای ابتدایی این ماه نسبت به سال گذشته خبر داد.

غلامرضا فرجی درباره وضعیت طرح اکران ماه رمضان و استقبال مخاطبان از آن به ایسنا گفت: با توجه به اینکه صاحبان آثار سینمایی و سینماداران برای اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان به احترام مردم و مخاطبان  سینما از حقوق خود گذشته و بر نیم‌بها بودن بلیت توافق کردند، این انتظار وجود داشت که صدا و سیما هم در این طرح مشارکت کند و در بخش آگهی و تبلیغ طرح ماه رمضان تاثیرگذار باشد و باعث رونق صنعت سینمای کشور و حمایت از تولیدات داخلی شود.

او افزود: با این حال با وجود اینکه چنین اتفاقی رخ نداد و نیز با وجود شرایطی همچون ماه مبارک رمضان، حال و هوای جام جهانی و امتحانات خردادماه، آمار استحراج‌شده از یک سایت‌ فروش آنلاین بلیت (سینما تیکت) نشان می‌دهد که در ۱۳ روز اول این ماه میزان مخاطب و فروش با افزایش روبه‌رو بوده است.

به گفته فرجی، سال ۹۶ رقم فروش با ۸۰۵ هزار نفر تماشاگر ۶ میلیارد و ۱۲۱ میلیون تومان بوده و امسال با ۹۹۴ هزار نفر به رقم ۷ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان رسیده است.

این گزارش و انتقادها از عملکرد صدا و سیما در حالی است که برخی از سینماداران، طرح اکران ماه رمضان را به دلیل نبود تبلیغ و اطلاع‌رسانی کافی شکست‌خورده می‌دانند و از آن سو با نزدیک شدن به مسابقات جام‌جهانی، برخی فیلمسازان هم به شدت با پخش فوتبال در سینماها مخالف هستند.

منبع:ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.