حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آمار کرونایی در کشور در ششم اردیبهشت
26 آوریل 2020 - 18:00
شناسه : 11686
بازدید 194
7

آخرین اخبار آمار کرونایی از زبان دکتر جهانپور در ظهر روز شنبه ششم اردیبهشت اعلام شد. کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد. وی ضمن اشاره به کاهش موارد بستری این بیماری در کشور، افزود: […]

ارسال توسط :
پ
پ

آخرین اخبار آمار کرونایی از زبان دکتر جهانپور در ظهر روز شنبه ششم اردیبهشت اعلام شد.

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد.

وی ضمن اشاره به کاهش موارد بستری این بیماری در کشور، افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۹۳۲۸ نفر رسید.

جهانپور همچنین با اشاره به روند کاهش موارد فوت ناشی از این بیماری در کشور، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶۵۰ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۶۸۱۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

به گفته  جهانپور ۳۰۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون ۴۱۰ هزار و ۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور گفت: اگرچه بیماری در فاز مدیریت شده قرار دارد، اما برای اینکه این روند را در روزها و هفته‌های آتی ادامه دهیم، مسلما مستلزم رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی و به خصوص فاصله گذاری اجتماعی و تا حد امکان در خانه ماندن، است.

آمار کرونایی از زبان شورای شهری های پایتخت

محسن هاشمی صبح امروز در حاشیه دویست و دهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر و شهردار تهران گفت: موضوعات مختلفی در این جلسه مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که از جمله مباحث مطرح شده، اهدای دستگاه زباله سوز از طرف کشور چین به ایران و نامه وزارت ارشاد به شورای شهر بود.

وی افزود: با توجه به اینکه وزارت بهداشت در مورد احتمال ایجاد موج دوم شیوع ویروس کرونا هشدار داده است این مساله که شهرداری و مدیریت شهری چگونه با با موج دوم مقابله کنند نیز مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

 رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین در این جلسه لایحه دو فوریتی شهردار تهران در مورد ارائه بسته محرک اقتصادی در شرایط بحرانی شیوع کرونا مورد بحث قرار گرفت که امروز این مساله در صحن شورا مطرح می شود همچنین سوالاتی را اعضای شورای شهر مطرح کردند که حناچی آنها را پاسخ داد.

هاشمی گفت: در مورد پروژه‌های عمرانی، درآمد شهر، کمیسیون ماده ۱۰۰ و پروژه های بلاتکلیف در پایتخت مباحثی مطرح شد که تصمیمات خوبی در این زمینه گرفتیم.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.