حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آلودگی هوا را با  Mila از بین ببرید!
03 دسامبر 2019 - 10:12
شناسه : 10589
بازدید 216
10

آلودگی هوا معضل بزرگ حیات!! در دنیای ماشینی امروز،علاوه بر آسایش و رفاه بیشتری که ماشین آلات به وجود آورده اند،اما ارمغانی نیز ناخوشایند برای بشر بر جای می گذارند. آلودگی هوا ارمغان این پیشرفت است! این روزها از اندکی به شهرهای پرجمعیت تو شلوغ نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که بحران آلودگی هوا خطری […]

ارسال توسط :
پ
پ

آلودگی هوا معضل بزرگ حیات!!

در دنیای ماشینی امروز،علاوه بر آسایش و رفاه بیشتری که ماشین آلات به وجود آورده اند،اما ارمغانی نیز ناخوشایند برای بشر بر جای می گذارند.

آلودگی هوا ارمغان این پیشرفت است!

این روزها از اندکی به شهرهای پرجمعیت تو شلوغ نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که بحران آلودگی هوا خطری جدیست.

آلودگی هوا عامل بیماری ها و خرابی های زیادیست که سلامت محیط زیست و بشریت را تهدید می کند.

اما اکنون همین پیشرفت عمل به کمک آمده تا این بحران را تا حدودی کاهش داد.

دستگاه های تصفیه کننده هوا می تواند گزینه خوبی برای این مهم باشد،از این رو یک شرکت تولید کننده در صدد آمده تا این دستگاه کاربردی را طراحی و تولید کند.

 دستگاه تصفیه کننده هوا هوشمند میلا ( Mila) همان دستگاه تولیدی است که می تواند اندکی از مشکل بزرگ آلودگی هوا را رفع کند.

علیرغم استفاده از فناوری های هوشمند و پیچیده، کار با این دستگاه بسیار آسان بوده و کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن گوشی های هوشمند کنترل آن را به دست بگیرند.

لوازم خانگی هوشمند طی سال های گذشته به وفور در بازار لوازم خانگی به چشم می خورد و اکثر تولید کننده ها به دنبال عرضه محصولات هوشمند و گسترش خط تولید خود در این بخش هستند.

شرکت میلا از یک دستگاه تصفیه کننده هوا هوشمند رونمایی کرده که راه حلی هوشمند برای مبارزه با آلودگی هوای خانه محسوب می شودو با حذف آلایندگی های هوای محیط های بسته، خانه ای مطبوع و پاک را برای ساکنین فراهم می کند.

ویژگی هوشمند بودن این دستگاه منجر شده تا کارایی آن دوبرابر شود و وظایف خود در ایجاد فضایی پاک و عاری از آلودگی را به نحو احسن انجام دهد.

دستگاه تصفیه هوا هوشمند میلا از قابلیت تشخیص اندازه محیط خانه برخوردار بوده و عملکرد آن در فضای 40 و 150 متری مشابه است.

این شرکت خلاق مدعی شده که این دستگاه پیشرفته ترین نسخه موجود در بازار بوده که مجهز به تنظیمات متنوعی است. دستگاه تصفیه هوا میلا هنگامی که کاربران بیرون از اتاق هستند، شروع به کار کرده و هوا را پاک و تمیز می کند و به محض ورود افراد، حالت سکوت آن فعال شده و بدون هرگونه سرو صدایی به کار خود ادامه می دهد.

6  فیلتر سفارشی در کنار 8 سنسور مانند سنسور نجات زندگی co از دیگر امکانات این محصول هوشمند به شمار می رود که در واقع نخستین دستگاه تصفیه کننده هوا است که نجهز به سنسور مونواکسید کربن است.

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.